• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403071612708
  • خبرنگار : 71576

درس پدر به پسر در روز تاریخی/ لبران جیمز: انگار در ماتریکس بودم!

درس پدر به پسر در روز تاریخی/ لبران جیمز: انگار در ماتریکس بودم!

در بازی امروز تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و فینیکس ساز، لبران جیمز عملکرد فوق‌العاده‌ای را کنار پسرش به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا، لبران جیمز فوق ستاره بسکتبال جهان و تیم لس‌آنجلس لیکرز، در بازی پیش فصل این تیم مقابل فینیکس سانز به آرزوی خود رسید و به همراه «برانی جیمز» پسر بزرگ‌تر خود، در ترکیب لیکرز به میدان رفت و دقایقی را پدر و پسری برای این تیم بازی کردند.

البته این اتفاق تاریخی تنها نکته قابل توجه این بازی نبود و عملکرد انفرادی پدر و پسر تاریخساز NBA نیز از دیگر نکات قابل توجه برای رسانه‌ها بود؛ اتفاقی که نشان داد برانی شاید هیچگاه نتواند پا جای پای پدر خود بگذارد. این بازی نهایتا ۱۱۸ - ۱۱۴ به سود فینیکس سانز پایان یافت.

در این دیدار لبران جیمز که بیست و دومین فصل حضور متوالی خود در NBA را تجربه می‌کند، در ۴۰ سالگی به مدت ۱۶ دقیقه برای لیکرز بازی کرد و با کسب ۱۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس گل بهترین بازیکن این تیم شد.

این اتفاق اما برای برانی جیمز به شکلی کاملا متفاوت رقم خورد. پسر پادشاه بسکتبال جهان در این دیدار ۱۳ دقیقه برای لیکرز در زمین حضور داشت و نتوانست حتی یک امتیاز هم به دست آورد و تنها ۲ ریباند را به ثبت رساند که عملکرد ضعیفی برای این بازیکن به شمار می‌رود. او در این دیدار ۴ اشتباه و از دست دادن توپ را هم به ضرر لیکرز به ثبت رساند.

با این حال اما لبران جیمز در بسیاری از مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که پسر او نباید خودش را با پدرش مقایسه کند و بهتر است تنها روی پیشرفت  خود تمرکز کند. حال باید دید که برانی جیمز در ادامه فصل چه عملکردی را در کنار پدر تاریخساز خود به ثبت می‌رساند؛ پدری که بی تردید یک از بزرگ‌ترین ستارگان تاریخ بسکتبال و ورزش جهان است.

لبران جیمز درباره هم‌بازی شدن با پسرش گفت: باور نکردنی است. البته کمی به این موضوع عادت کرده‌ایم اما حس فوق‌العاده‌ای است. این اتفاق برای خانواده ما یک روز تاریخی است و هرگز آن را فراموش نمی‌کنیم.

جیمز ادامه داد: وقتی در لحظه‌ای از بازی او کنار من ایستاد به او نگاه کردم و گویا در یک ماتریکس بودم. باور نکردنی بود که به آرزوی خودم رسیده‌ام و فرزندم را در حال رشد و تکامل دیدم. برای یک پدر فوق‌العاده است که ببیند به قدری روی پسر خود تاثیر گذاشته که همانند او به فکر رشد کردن است. این یک اتفاق سوررئال بود.

برانی جیمز پسر لبران جیمز نیز درباره این اتفاق گفت: برای من یک افتخار است که چنین فردی پدر من است. همیشه از اینکه او پدرم است افتخار می‌کنم و الان هم در تیم به عنوان هم تیمی کنار او تلاش خود را می‌کنم. او خارج از زمین پدر من است و این یک اتفاق بزرگ در زندگی من خواهد بود که با پدرم همبازی شدم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha