• سه‌شنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97101809905
  • خبرنگار : 30054

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی

نخستین جشنواره ملی فولاد ایران با رویکرد حمایت از شرکت‌های فولاد که باعث تامین داخلی و بومی‌سازی شده‌اند با حضور مدیران شرکت‌های بزرگ فولاد و معدن برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه مهندسی آی‌کن، این جشنواره با هدف آشنایی فولادسازان با ظرفیت‌های داخلی و ارتباط میان تامین‌کنندگان و فولادسازان، نقش شرکت‌ها و تامین‌کنندگان در توسعه و پشتیبانی صنعت فولاد، تامین‌کنندگان تجهیزات فولادی و نیز تلاش فولادسازان در مقابل تحریم‌ها با رویکرد حمایت از شرکت‌های فولادی داخلی و بومی‌سازی در زنجیره فولاد طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ دی‌ماه در برج میلاد تهران با حضور گسترده تولیدکنندگان فولادی و معدنی بخش خصوصی و مقامات عالی کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: رویکردهای فعلی شرکت‌ها در بومی‌سازی هرچند دستاوردهای بزرگی تاکنون به همراه داشته، اما با توجه به تغییر شرایط محیط کسب و کار و اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمنان، قصد داریم با برگزاری این جشنواره و نمایشگاه و شناسایی افراد و شرکت‌هایی که می‌توانند به ما در بهره‌برداری از فرصت‌ها کمک کنند، فرآیند ارزیابی و انتخاب تامین‌کنندگان را تسریع و تسهیل حمایت مالی کنیم.

همچنین رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با هدف آشنایی فولادسازان با ظرفیت‌های داخلی در چنین قالبی برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود گفت: به جرأت می‌توان گفت صفر تا صد کارخانه‌های فولادی در ایران قابل انجام است چرا که هم در بخش تکنولوژی و هم در تجهیزات به خودکفایی رسیده‌ایم.

برخی شرکت‌های نرم‌افزاری نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند از جمله گروه مهندسی آی‌کن که مهندس نکوئی (مدیر بازاریاب یو توسعه بازار این شرکت) در مصاحبه با خبرنگار ما دلیل  حضورشان را این چنین عنوان کرد: شرکت ما قصد دارد  در این نمایشگاه بیش از بیش مدیران صنایع فولاد را با محصولات و امکانات راه‌کارهای جامع آی‌کن که برای مدیریت بهتر در صنعت فولاد راهگشا می‌باشد، آشنا کند.

انتهای رپورتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha