• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97051608634
  • خبرنگار : 71580

والیبال اردکان هم به سرنوشت پیکان دچار شد/ مدیرعامل خاتم: منحل نه اما روی پایه‌ها کار می‌کنیم

والیبال اردکان هم به سرنوشت پیکان دچار شد/ مدیرعامل خاتم: منحل نه اما روی پایه‌ها کار می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه خاتم ‌اردکان با اشاره به جوانگرایی این تیم در فصل آینده، گفت: قطعا در جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهیم کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، روز گذشته (دوشنبه) رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا در نایپیداو میانمار با قهرمانی تیم خاتم اردکان  به پایان رسید تا برای سومین سال متوالی این جام قهرمانی نصیب والیبال ایران شود.

خاتم در این رقابت‌ها موفق شد برابر تمامی حریفانش قاطعانه به پیروزی برسد و با توجه به بازیکنان نام آشنایی از جمله شهرام محمودی، عادل غلامی و مهدی مهدوی که به عنوان یار کمکی این تیم بودند، توانست در دیدار پایانی آتروی قزاقستان را قاطعانه و در سه ست متوالی از پیش رو بر دارد و جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کند.

قهرمانی نماینده اردکان در جام باشگاه‌های آسیا آنچنان قاطعانه بود که پنج بازیکن این تیم در بین برترین‌های این رقابت‌ها حضور داشتند و حمزه زرینی نیز عنوان ارزشمندترین بازیکن را کسب کرد.

اما از ساعات پایانی شب گذشته خبری نگران کننده در مورد انحلال این تیم پر طرفدار شهرستانی مطرح شد تا نگرانی‌ها در مورد سهمیه کسب شده برای والیبال ایران در جام باشگاه‌های جهان در صورت انحلال خاتم بیشتر شود.

پس از پیگیری این خبر مسئولان خاتم اردکان با قاطعیت اعلام کردند  که چنین اخباری صحت ندارد و در فصل آینده نیز به تیمداری ادامه‌ می‌دهند، اما قرار است بر خلاف دو فصل گذشته این بار بیشتر با هدف مسائل پایه و پشتوانه سازی برای والیبال اردکان تیم داری کنند.

محسن ملت، مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی منتشر شده، اظهار کرد: تا به حال تصمیمی برای انحلال گرفته نشده است. برای فصل آینده قصد داریم در والیبال پایه سرمایه‌گذاری کنیم و تاکنون هیچ صحبتی مبنی بر عدم تیم داری انجام نداده‌ایم. با سرمایه‌گذاری بر روی والیبال پایه قصد داریم تا چند سال بعد با تیمی بومی و قدرتمند در لیگ برتر حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان درباره این که آیا این تیم در جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد، پاسخ داد: سهمیه کسب شده برای سال آینده است و با برنامه‌ریزی هایی که انجام داده‌ایم قطعا حضور خواهیم داشت.

محسن ملت در پایان در مورد قراردادهای بازیکنان فصل گذشته خاتم اردکان که به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند و نیز چند یار کمکی در جام باشگاه‌های آسیا، گفت‌: با بیشتر بازیکنان تسویه کرده‌ایم. پاداش قهرمانی نیز به بازیکنان‌مان داده‌ایم و منتظر هستیم بازیکنان کمکی به ایران بیایند تا با آنها نیز تسویه کنیم.

به گزارش ایسنا، در حالی تیم قهرمان آسیا قید سرمایه‌گذاری زیاد برای حضور در لیگ برتر را زده و قرار است با بازیکنانرده پایه وارد لیگ شود که تیم پیکان پرافتخارترین تیم آسیا و ایران نیز به همین وضعیت دچار شد و با تیمی جوان و با استفاده از بازیکنان کم نام و نشان وارد لیگ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha