• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 97032310906
  • منبع : روابط عمومی تئاتر

تغییر ساعت اجرای نمایش‌های «شهرزاد» به‌خاطر فوتبال

تغییر ساعت اجرای نمایش‌های «شهرزاد» به‌خاطر فوتبال

نمایش‌های «خدای کشتار» ، «کمدی دپوتات» و «کافه پولشری» در تاریخ جمعه ۲۵ خردادماه، قبل از بازی تیم ملی روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، به دلیل آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال و همزمانی بازی‌های تیم ملی کشورمان با نمایش‌های در حال اجرا در «پردیس تئاتر شهرزاد»  و حمایت هنرمندان تئاتر از تیم ملی فوتبال، نمایش‌های «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی، «کمدی دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری و «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه‌نژاد در تاریخ جمعه ۲۵ خردادماه، قبل از بازی تیم ملی روی صحنه می‌روند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نمایش «خدای کشتار» در دو سانس ۱۵ و ۱۷، نمایش «کمدی دپوتات» در ساعت ۱۷ و نمایش «کافه پولشری» در ساعت ۱۷ قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران، روی صحنه خواهند رفت.

همچنین نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی که سال گذشته روی صحنه رفته بود، از تاریخ ۳۱ خردادماه‌ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد در ساعت ۲۱ اجرا خواهد شد.

پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز و لادن مستوفی بازیگران این نمایش هستند. علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌توانند بلیت این اثر را از سایت تیکت، پیش‌خرید کنند.

نمایش «خدای کشتار» هفته پایانی خود را سپری خواهد کرد و طبق تصمیم این گروه نمایشی، بار دیگر این نمایش در تهران هیچ اجرایی نخواهد داشت. نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، علی سرابی و مارال بنی‌آدم در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۳-۲۴ ۰۸:۲۸

سلام خسته نباشید نمایش ۱ دقیقه و ۱۳ ثانیه را میخواستم رزرو کنم ولی به علت نداشتن شماره صندلی منصرف شدم علت عدم امکان انتخاب شماره صندلی چی بود آیا با وجود داشتن مردمی که بلیط در دستت هست و اجازه نشستن روی صندلی خودت را نمی دهند این کار منطقی است