• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96122714710
  • خبرنگار : 71574

ایسنا از زابلی‌زاده ـ مدیر شبکه پرسید

ایران کالا به دنبال چیست؟

ایران کالا به دنبال چیست؟

مدیر «ایران کالا» اهداف و رویکرد این شبکه که به طور رسمی افتتاح شد را به طور خلاصه توضیح داد.

اردشیر زابلی‌زاده در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره اهداف و رویکردهای شبکه «ایران کالا» و تفاوت آن با شبکه تعطیل شده بازار، اظهار کرد: تفاوت این شبکه با شبکه بازار این است که ما به تولیدکننده و محصول کاری نداریم، بلکه هدف ما نشانه‌ای تجاری است. ما می‌خواهیم برندسازی کنیم و برای جذب مخاطب در ژانرهای مختلف تلویزیونی برنامه‌هایی مانند مسابقه، نمایش، پویانمایی و ... تولید خواهیم کرد. در واقع با تولید چنین ژانرهایی سعی می‌کنیم مخاطب خود را جذب و از تولید ملی حمایت کنیم.

او با تاکید بر حمایت از تولید ملی، صنایع کوچک و متوسط در شبکه ایران کالا اظهار کرد: ما هدف درآمدزایی نداریم بلکه هدف ما حمایت از تولید ملی، صنایع کوچک و متوسط است. این صنایع در حال حاضر درآمد چندانی ندارند که بخواهیم از طریق آن‌ها برای خود درآمدی ایجاد کنیم و قصد ما حمایت از آن‌هاست.

مدیر شبکه ایران کالا در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا راه‌اندازی شبکه ایران کالا به معنای تمرکز آگهی‌های بازرگانی در یک شبکه و کاهش این تبلیغات در دیگر شبکه‌های تلویزیونی است؟ توضیح داد: آگهی‌های بازرگانی در حوزه‌ی اداره کل بازرگانی هستند و از شبکه ایران کالا متفاوت است.

مراسم افتتاح رسمی شبکه «ایران کالا» که حدود یک سال از پخش آزمایشی آن می‌گذشت، ۱۲ اسفند ماه با حضور جمعی از سیاسیون، اهالی فرهنگ و هنر و ورزش در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha