• پنجشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 96122413581
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عنوان کرد

اجرای 180 برنامه موسیقی در استان اردبیل

اجرای 180 برنامه موسیقی در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 180 مورد اجرای صحنه‌ای موسیقی را در استان اردبیل در مقاطع مختلف شاهد بودیم.

«غریب منوچهری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این مدت تنها یک مورد لغو برنامه کنسرت اتفاق افتاده است و آن هم به دلیل تداخل با برنامه ملی و مذهبی و همچنین نظر شورای تامین بوده است. 

وی ایجاد نشاط و شادابی را در جامعه ضروری خواند و خاطرنشان کرد: ما در کنار ارتقای سطح موسیقی استان اردبیل به واسطه حضور گروه‌های مختلف که اغلب خارج از استان هستند به دنبال ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه هستیم و امیدواریم به این اهداف متعالی خود دست پیدا کنیم. 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بیشترین تمایل ما بر اجرای برنامه‌های موسیقی اصیل، ملی و بومی است و قطعا از گروه‌های موسیقی پاپ فاخر و چهره‌های تاثیرگذار در این عرصه حمایت می‌کنیم.

منوچهری افزود: برنامه‌های هنری و جشنواره‌ها در قالب موسیقی، نمایش و تجسمی که رنگ و بوی اعیاد شعبانیه خواهند داشت در سال آینده به جد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی به برگزاری برنامه موسیقی اواخر هفته اشاره کرد و گفت: کنسرت «هورش‌بند» روز پنجشنبه در دو سانس در اردبیل و در مجتمع فدک برگزار می‌شود که امیدواریم با استقبال خوب مردم روبرو شود. 

 اردبیل به شدت به سالن بزرگ هنری و فرهنگی نیاز دارد

مدیر برگزاری کنسرت موسیقی در اردبیل با سابقه 5 ساله در این حوزه خاطرنشان کرد: کنسرت هورش بند به‌عنوان خواننده کشوری روز پنجشنبه 24 اسفندماه در دو سانس برگزار خواهد شد.

«شهرام غربتی» که سابقه برگزاری کنسرت «همایون شجریان»، «احسان خواجه امیری»، «شهرام شکوهی»، «مسحن یگانه»، «بابک جهانبحش» و «مازیار فلاحی» را دارد، تصریح کرد: ما پایه‌گذار برگزاری کنسرت‌های مختلف در استان هستیم ولی لازمه برگزاری کنسرت خوب تامین برخی زیرساخت‌ها نظیر سالن مناسب است که می‌تواند با استقبال مردم نیز روبرو شود. 

وی افزود: اردبیل تنها یک سالن فرهنگی هنری به نام مجتمع فدک دارد که این سالن کفاف برگزاری برنامه‌های ملی و استانی بزرگ را نمی‌کند که امیدواریم با ایجاد سالن‌های بزرگ فرهنگی و هنری در اردبیل سیمای هنر در اردبیل بیش از پیش دگرگون شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha