• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۶ / ۰۰:۵۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96091306762
  • خبرنگار : 71506

۳نقره و ۲ برنز کوراش ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی جهان

۳نقره و ۲ برنز کوراش ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی جهان

نمایندگان کوراش ایران موفق به کسب سه نقره و دو برنز از دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.

به گزارش ایسنا، دهمین دوره رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کوراش جهان در شرایطی در شهر استانبول ترکیه به پایان رسید که که کوراش‌کاران ایران موفق به کسب سه نشان نقره و  دو برنز شدند.
 
 جعفر پهلوانی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در گام نخست حریفی از آفریقای جنوبی را شکست داد و در ادامه نماینده اوکراین را از پیش‌رو برداشت. پهلوانی سپس حریف یونانی را مغلوب کرد اما با قبول شکست در فینال به نشان نقره دست یافت.
 
قنبرعلی قنبری نماینده وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست نماینده تاجیکستان را از پیش‌رو برداشت و با پیروزی برابر حریف ازبک به نیمه نهایی رسید. وی با پیروزی برابر کوراش‌کار ترکمن فینالیست شد و با قبول شکست مقابل نماینده ازبک‌ها به نشان نقره دست یافت.
 
در جدول وزن منهای ۹۰ کیلوگرم حامد رشیدی پس از استراحت در دور نخست حریفی از رومانی را با شکست بدرقه کرد و در ادامه نماینده عراق را از پیش‌رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی فینالیست شد و با قبول شکست در فینال نقره گرفت.
 
مجتبی زمانی دیگر نماینده ایران در این وزن پس از پیروزی برابر حریفی از ترکیه با قبول شکست برابر نماینده ازبکها به نشان برنز دست یافت.
 
در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم بهزاد وحدانی در گام نخست نماینده ازبکها را از پیش‌رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی به نیمه نهایی رسید. وی در ادامه با قبول شکست مقابل حریفی از قزاقستان صاحب گردن آویز برنز شد.
 
مصطفی دلیریان دیگر نماینده ایران در این وزن پس از پیروزی برابر حریفانی از افغانستان و عراق با شکست مقابل حریفی از ازبکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم امید تیزتک در دور نخست مقابل حریفی از ترکمن شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت و الیاس پاکدل در دورنخست مقابل حریفی از ترکمن شکست خورد و حذف شد.
 
در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم مصطفی اسکندری پس از پیروزی برابر نمایندگان اوکراین و هند با قبول شکست برابر حریفی از ترکمنستان حذف شد و الیاس علی اکبری پس از کسب دو پیروزی برابر نمایندگان آفریقای جنوبی و ترکمنستان با قبول شکست برابر حریفی از ازبکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرممجتبی نیک بین در دور نخست حریفی ترکیه‌ای خود را از پیش‌رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده ازبکها از رسیدن به مدال بازماند و احمد جفاکش پس از استراحت در دور نخست باقبول شکست برابر حریف ترکمن خود از گردونه رقابتها کنار رفت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha