به گزارش ایسنا، علی اصغر مونسان که پیشتر و در زمان ریاستش در سازمان منطقه آزاد کیش، این طرح را اجرا کرده بود، درباره توافق جدیدی که با "ترکیش ایرلاینز" داشته است، توضیح داد: از این پس در تمام پروازهای هواپیمایی ترکیه، در مانیتور داخل هواپیما این پنج شهر کشورمان تبلیغ میشود. همچنین مجلاتی که در داخل هواپیما توزیع میشوند این پنج شهر را تبلیغ میکنند.
به گفته او، تمام آژانسهای هواپیمایی در سراسر جهان که با ترکیشایر در ارتباط هستند نیز جاذبههای این پنج شهر را تبلیغ خواهند کرد.
مونسان بیان کرد: این امکان در راستای توسعه گردشگری کشورمان و معرفی ظرفیتهای بینظیر تاریخی، طبیعی، فرهنگی و صنایعدستی ایران برای جذب گردشگران خارجی با پیگیریهای معاونت گردشگری این سازمان و تفاهمنامهای که بین دو طرف بسته شده ایجاد شده است.
به گزارش ایسنا، طبق مطالعاتی که دفتر تبلیغات بازاریابی معاونت گردشگری انجام داده، در بازارهای اروپا برای جذب هر گردشگر خارجی حدود دو دلار هزینه تبلیغات میشود و کشورهایی مثل ترکیه و مالزی شش تا ۹ دلار و برخی کشورها نیز که ناشناختهتر هستند ۱۴ تا ۴۰ دلار خرج میکنند، درحالی که سهم ایران حدود ۲۰ سنت (تقریبا ۷۰۰ تومان) برای جذب هر گردشگر است. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سال ها است که اعتبار کلان تبلیغات گردشگری را رسما اعلام نکرده است.
انتهای پیام
تبلیغ ۵ شهر ایران در ایرلاین ترکیه
رییس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پیوستن تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان به شبکه تبلیغاتی شرکت هواپیمایی ترکیه خبر داد.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات