• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96061307974
  • خبرنگار : 71518

حضور هیات مدیره پرسپولیس در تمرین سرخ‌پوشان/ مسلمان تمرین کرد

حضور هیات مدیره پرسپولیس در تمرین سرخ‌پوشان/ مسلمان تمرین کرد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر در حالی برگزار شد که اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه در محل این تمرین حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، تمرین امروز عصر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۴۰ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که در ابتدای این تمرین برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، صحبت‌ کوتاهی با بازیکنان انجام داد.

نکته جالب تمرین امروز حضور اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این تمرین بود. اعضای هیات مدیره پرسپولیس پیش از آغاز تمرین این تیم، در ورزشگاه نشستی را برگزار کردند و بعد از آن به جمع بازیکنان پرسپولیس آمدند. همچنین محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس نیز در تمرین امروز سرخ‌پوشان حضور داشت.

 اعضای هیات مدیره پس از حضور در جمع پرسپولیسی‌ها، جلسه‌ای را با برانکو و اعضای کادر فنی این تیم برگزار کردند. البته آن‌ها پس از اینکه ۴۵ دقیقه از آغاز تمرین پرسپولیسی‌ها گذشت، به داخل زمین آمدند و به همراه علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل این باشگاه، به بازدید از  ورزشگاه شهید کاظمی پرداختند و طاهری نیز گزارشی از وضعیت این ورزشگاه به اعضای هیات مدیره ارائه کرد. آن‌ها همچنین در حین تمرین، با بازیکنان خوش و بشی داشتند و به آن‌ها خسته نباشید، گفتند.

در حالی که طاهری به همراه اعضای هیات مدیره در حال بازدید از ورزشگاه بود، تعدادی از هواداران به سمت او رفتند و سوالاتی را از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پرسیدند.

در تمرین امروز، بازیکنان پرسپولیس در نیمی از زمین، در حالی که دو تیم قرمز و سفید را تشکیل می‌دادند، فوتبال بازی کردند. ایگور پانادیچ نیز همپای بازیکنان بازی کرد.

علی علیپور در بخشی از تمرین امروز از ناحیه مچ پا مصدوم شد که البته مصدومیتش جدی نبود و توانست دوباره به تمرین بازگردد. همچنین  محسن مسلمان به همراه سایر بازیکنان تمرین کرد.

حمیدرضا طاهرخانی و بشار رسن در تمرین امروز پرسپولیس حضور نداشتند. بازیکنان ملی‌پوش این تیم نیز به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، از دیگر غایبان تمرین بودند.

بازیکنان پرسپولیس از حدود نیم ساعت پیش از شروع تمرین، در ورزشگاه حاضر بودند.

حدود ۱۵۰ هوادار  این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha