• شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96050703934
  • خبرنگار : 71486

جباری: چرا برخی دوست ندارند استقلال موفق باشد؟

جباری: چرا برخی دوست ندارند استقلال موفق باشد؟

پیشکسوت استقلال می‌گوید که فدراسیون فوتبال در ماجرای محرومیت این تیم "بی‌مهری" کرده است.

علی جباری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان که با شکست آبی‌های پایتخت همراه شد، بیان کرد: جدا از گرمی هوا و غیبت بازیکنان که در این شکست موثر بود، فکر می‌کنم تیم صنعت نفت در نیمه نخست استقلال را به خوبی تحت فشار قرار داد و با پرسینگ بالا مانع از نمایش استقلال شد. نبود بازیکنان مصدوم و محروم استقلال در این مصاف مشهود بود. با این‌حال این بازی اول بود و نمی‌توان آن را ملاک قرار داد و رویش مانور کرد. باید صبر کنیم تا دو سه هفته آینده همه بازیکنان آماده شوند و تیم روی غلتک بیافتد تا قضاوت کنیم. استقلال برنامه خاصی نداشت و دلیلش هم گرمی هوا و نبود چند بازیکن این تیم بود. به هرحال دست منصوریان در این بازی خالی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش محرومیت بازیکنان استقلال در شکست این تیم مقابل صنعت نفت آبادان موثر بوده است، گفت: یک ایرادی که داریم این است که یک نفر را نداریم که حق و حقوقمان از فدراسیون را بگیرد. دوم این که همیشه به استقلال بی‌مهری می‌شود. نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند استقلال موفق باشد. این درحالی است که باید به استقلال و پرسپولیس با یک چشم نگاه شود. منصوریان درست می‌گوید که چرا باید بازیکنان ما محروم شوند؟ فدراسیون به ما کم لطف است. این کم لطفی همیشه بوده و هست.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در کل ما نباید ضعف نشان دهیم و باید تلاش خود را انجام دهیم. ان‌شاءالله در بازی بعدی این نتیجه جبران می‌شود. ما منکر مشکلات داخلی تیم نمی‌شویم و قبول داریم که مقابل صنعت نفت آبادان خوب نبودیم ولی این را هم در نظر بگیرید که ما تغییرات زیادی داشته‌ایم. بهتر است از تیم حمایت کنیم. منصوریان مربی خوبی است و می‌تواند موفق باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۷ ۱۳:۱۵

جناب جباری عزیز بنظرتون تا هفته چندم بایستی صبر کنیم؟؟فکر نمیکنید قصه پارسال در حال تکرار میباشد؟؟ هدف از خرید این همه بازیکن میلیاردی چی بود؟؟؟بنظرتون هدف این بود که محرومیت 3 نفر را بهانه کنیم؟؟؟ واقعا الان به حرفهای اقای روشن میرسیم. این تیم با این روند به هیچ جایی نمیرسد بجز اختلاف امتیاز وحشتناک با پرسپولیس

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۷ ۱۴:۲۶

سنش رفته بالا زوال عقل پيدا كرده

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۷ ۱۹:۱۹

عجب سه بازیکن اصلی و مهم وفیکس در تیم ملی امید را به تیم ملی امید نداده اند و تازه طلبکارند ! از اشتباه خود که منجر به حذف امید شد حرفی نمیزنند و اینکه چرا بازیکن تراکتور سازی محروم نشده غوغا راه انداخته اند! حتی اگر دلیل موجه ای برای عدم محرومیت بازیکن تراکتور سازی وجود نداشته باشد.دلیلی برای سرپوش به عدم همکاری استقلال با تیم ملی امید نمیباشد.کاش بجای پیروانی کی روش بود آنوقت منصوریان وجباری و ... جرات این لفاظی ها را داشتند؟