• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96050804654
  • خبرنگار : 71486

اکبرپور: محرومیت بازیکنان استقلال برای توجیه شکست "امید"‌ها بود

اکبرپور: محرومیت بازیکنان استقلال برای توجیه شکست "امید"‌ها بود

پیشکسوت استقلال معتقد است محرومیت سه بازیکن این تیم باعث ایجاد مشکلات روحی روانی در اردوی آبی‌ها پیش از بازی با صنعت نفت آبادان شده است.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست یک بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: استقلال در مقابل صنعت نفت، در نیمه دوم بازی خیلی روان‌تری را ارائه داد و سرتر از حریفش بود. تیم صنعت نفت در نیمه دوم کاملا در دفاع بود و به ضد حملات چشم دوخته بود. این را فراموش نکنید که استقلال محرومانی داشت و از آن طرف گرمای هوا هم خیلی روی عملکرد این تیم اثر داشت. الان گرم‌ترین روزهای سال را در آبادان می‌گذرانیم و بازی کردن در آن هوا خیلی سخت است. درست است که استقلال موقعیت خوبی برای گلزنی نداشت و دلیلش هم تجمع تیم حریف در محوطه جریمه بود ولی به نظر من عملکرد استقلال در نیمه دوم خوب بود.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به محرومیت بازیکنان استقلال در مقابل صنعت نفت آبادان چیست؟ بیان کرد: اگر آن سه نفر بودند شاید بازهم استقلال شکست می‌خورد ولی مساله آن‌جایی است که در اولین بازی برای استقلال حاشیه ایجاد کردند. محروم کردن بازیکنان استقلال روی این تیم به لحاظ روحی روانی اثر منفی گذاشت و استقلال را به حاشیه برد. خارج شدن از حاشیه زمان‌بر است و امیدوارم منصوریان بتواند این کار را بکند. معتقدم محرومیت بازیکنان استقلال به این تیم ضربه زد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم را مدعی قهرمانی می‌داند؟ اظهار کرد: ۱۰۰ درصد استقلال مدعی قهرمانی است. نباید اجازه داد این حواشی به استقلال ضربه بزند. اولین بازی فصل بود و این محرومیت مشکل‌ساز شد. فدراسیون فوتبال باید بی‌طرف باشد تا فوتبال ایران پیشرفت کند. با محروم کردن چیزی درست نمی‌شود. استقلال در بازی با العین امید نورافکن را به تیم ملی داد. اگر او را به تیم ملی نمی‌ادند، مقابل العین آن نتیجه رقم نمی‌خورد. استقلال از نبود نورافکن خیلی ضرر کرد. با این‌ حال منصوریان این شهامت و میهن‌پرستی را داشت و نورافکن را به تیم ملی جوانان داد. من فکر می‌کنم برخی از مسوولان فدراسیون با محروم کردن استقلال به دنبال توجیه ناکامی تیم امید بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۸ ۱۲:۱۶

1-یقینا یکی از عوامل اصلی شکست امیدها نبودن سه بازیکن اصلی آنها بود وجای تاسف دارد که گروه استقلالیها بجای عذر خواهی از مردم طلبکار هم هستند! 2- در آبادان فقط به امید سانت حیدری و پرتاب اوت دستی بلند بودید! یعنی نتیجه چند میلیارد خرج کردن همین بود؟ خدارا شکر کنید شش تایی نشدید!

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۸ ۱۲:۲۷

راستی با محرومیت بدون حکم بازیکنان استقلال که باعث باخت این تیم ( طبق نظر حسن زاده ) و ضربه روحی برای دیگر بازیکنان تیم قبل از مسابقه بود بنا بر گفته بازیکنان و مربیان قبل از بازی) توجیه حذف و بی مدیریتی تان در باخت امیدهای پر مهره ایران را ( حذف در مرحله مقدماتی) کرد زهی خیال باطن وقتی عقده گشای مدیریت متلاشی برخی شکستن دل طرفداران و هواداران تیمهای ورزشی شوند ( بین 20 تا 30 میلیون هوادار تاج )افرادی که غیر از هواداری هیچ سرگرمی و تنوع و علاقه ای در سرزمین مان ندارند بخدا در آرزوی یک عملکرد درست در بخش مدیریت این کشور حتی در وادی ورزشم ولی باز زهی خیال باطل که این راه که میرویم به ....است ( اظهر من الشمس )