• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 96041105064
  • خبرنگار : 71359

طوفان توییتری علیه «رژیم‌چنج»!

طوفان توییتری علیه «رژیم‌چنج»!

«رجویست‌»ها شب گذشته در سالنی در پاریس جمع شده بودند تا با حامیانشان که گروهی از سیاست‌مداران «سابق» اروپایی و و عربی بودند، در مورد لزوم « رژیم چنج» در ایران سخنرانی کنند.

العربیه،‌ وابسته به آل سعود در گزارش خود از این گردهم‌آیی نوشته است که «سیداحمد غزالی» نخست‌وزیر الجزایر در اوائل دهه ۹۰ میلادی، «صلاح القلاب» وزیر پیشین اطلاع‌رسانی اردن، «محمد عرابی» وزیر خارجه پیشین مصر در اوائل سال ۲۰۱۱، «سعود فیصل» وزیر خارجه پیشین عربستان، «عزام الاحمد» از اعضای جنبش فلسطینی فتح، «برنار کوشنر» وزیر خارجه پیشین فرانسه، «خوسه لوئیس ساپاترو» نخست‌وزیر پیشین اسپانیا، «جان بولتون» نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل و «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک از شرکت‌کنندگان در این گردهمایی بوده‌اند و در ادامه با انتشار عکس‌هایی که معلوم نیست چطور و در کجا ساخته شده،‌ مدعی شده است که مردم در خیابان‌های ایران با نصب پوستر و شعارنویسی از «مجاهدین خلق» حمایت می‌کنند.

در ماه‌های گذشته بعد از اظهار نظر یک مقام دیپلماتیک آمریکایی در مورد این‌که دولت ترامپ خواهان تغییر رژیم سیاسی در ایران است،‌ نام رجویست‌ها دوباره بعد از مدت‌ها در اخبار ظاهر شد. شب گذشته همزمان با گردهم‌آیی حامیان این فرقه در پاریس،‌ مردم و فعالان سیاسی با رویکردهای متفاوت، در توییتر به تلاش‌ها برای زنده‌کردن دوباره «مجاهدین خلق» در عرصه سیاست ، واکنش شدید منفی نشان دادند.

هشتگ‌های #IranHatesMEK ، #No2MEK و #MKETerrorisme شنبه‌شب همزمان با اجلاس رجویست‌ها در پاریس در توییتر فارسی پرطرفدار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۱ ۲۳:۲۵

هنوز مردم امریکا ترامپ را قبول نکرده دنبال اوردن بیوه مسعود رجویه عقل که نباشد جان در عذاب است رئیس جمهور تقلبی (اقای ترامپ)

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۰۲:۲۰

کاش همونطور که می تونید تصویر جنایتکاری مثل مریم رجوی رو در رسانه تون منتشر کنید، رسانه ها می تونستند تصویر شخصیت های محبوب مردم مثل سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق رو هم منتشر کنند...

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۰۸:۰۸

منم حالم ازشون به هم میخوره مجاهدین هیچ طرفداری تو ایران ندارن

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۱۰:۱۰

اون سیاستمداری که برای براندازی رژیم ایران دست دوستی به مریم رجوی و دار دسته اش دراز می‌کنه خیلییی از مرحله پرته... کدوم ابلهی فکر می‌کنه مردم ایران به کسی که چند روز بعد از اتمام هشت سال جنگ با دشمن خارجی به میهن خودش لشگر می‌کشه اونهم با کمک همون دشمن متوحش، تمایلی دارند؟ در سه هزار سال تاریخ ایران سیاهرو تر از مسعود و مریم رجوی سراغ ندارم.

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۱۹:۰۹

کاش میشد این زباله هارو بازیافت کرد . ولی نمیشه . مثل یک دستمال خونی و عفونی هستند . نفرت انگیز .

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۲۱:۱۴

خدا لعنتشان کنه تو محل ما میخواستن یه پارچه فروش رو که عکس امام تو مغازش بود رو بکشن برادرش سر میرسه اونم میکشن اینا به فکر مردم ایرانن؟ حالم از هرچی کثافته بهم میخوره

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۲۱:۱۶

حیف گلوله که بخواد خرج این خائن های به وطن بشه

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۲۱:۱۷

اینا رو ولشون کنید ............ اینا لعنت شده ابدی هستن

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۲۱:۱۹

اخر خنده هستن ......... اینا خودشون فسیل هستن اونوقت رفتن یه سری فسیل تر از خودشون رو دعوت کردن به همایش

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۲۱:۲۲

کاش یه روزی بیاد ذلت و خواری اینا رو به چشم ببینیم حیف اون جوونهایی که توی تاریکی شب عملیات کربلای 4 به واسطه خیانت این عوضی ها جون دادن

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۲ ۲۳:۲۳

نفرت انگیزترین موجودات عالم .....

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۳ ۰۰:۳۳

این سازمان خیلی از افراد را فریفت و خیلی از آن هایی را که از این بازی کثیف به تنگ آمده و قصد ترک این رویای قدرت مسعود و مریم را داشتند شکنجه کرد و بعد هم به دست صدام فرستاد تا بیشتر شکنجه شوند. اولا، مریم شرم بر تو ای انسان مبتذل، دوما این خواب ابله‌هایی مانند دانلد ترامپ و آن جاهل سعودی بیش نیست که فکر میکنند شوربخت منفوری مانند تو می تواند بر سرزمین ما فرمان روایی کند. ما مشکلات خود را خودمان و از طریق مدنی سامان خواهیم داد. جانم فدای ایران.

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۷ ۰۶:۰۳

منافق یعنی روزی ضد امپریالیست است روزی در بغل امپریالیست.

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۷ ۱۱:۳۱

درمورد محبوبیت این سازمان نظر سنجی کنید وبه دنیا مخابره کنید تادنیا نظر واقعی مردم مارا بفهمند اولین نفرمن هستم که میگویم تروریست وخاین به وطن ومردم ایران