• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 96022717798
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد:

مردم به کسی رای دهند که سالم و پاک دست است

مردم به کسی رای دهند که سالم و پاک دست است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت:مردم به کسی رای دهند که اندیشمند، فرزانه، با درایت و تدبیر، حافظ قانون اساسی، مردم دار، مدافع حقوق مردم، سالم و پاک دست، اخلاق مدار، دلسوز و دنبال ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری خارجی و توسعه، پیشرفت و رفاه مردم باشد.

سید ضیاء الدین رضا توفیقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: برنامه روحانی مبتنی بر قانون برنامه ششم و اسناد بالادستی است و با سیاست های کلان، منابع و درآمدهای کشور سازگاری دارد.


وی بیان کرد: مسایل بین المللی را باید با درایت قوی حل کرد و کشتی ایران اسلامی را در دنیای طوفان زده بتوان به ساحل نجات برسانیم.


 توفیقی تصریح کرد: تورم کنترل شد اما توجه به اقتصاد و حل مشکل بیکاری جای کار دارد. طی دولت تدیبر و امید زمینه هایی برای اشتغالزایی فراهم شد و امیدواریم که بتواند در چهار سال آینده این مشکل را برای جوانان حل کند. روحانی در 3.5 سال گذشته توانست از امنیت ملی، تمامیت ارضی و عزت ایران اسلامی دفاع کند و ثبات را به اقتصاد برگرداند.


رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مناظره سوم تمام کننده بود. روحانی توانست رقبای خود را در یک شرایطی قرار دهد که برای مردم روشن شود آنها برنامه ای برای حل مشکلات مردم ندارند. بعداز مناظره سوم گرایش به سمت آقای روحانی افزایش یافت و آراء خاکستری را به سمت آقای روحانی آورد.

 توفیقی تاکید کرد: باید در مقابل خود، فرزندان و آیندگان احساس مسئولیت کنیم و در انتخابات شرکت کنیم چراکه باعث افزایش ثبات و امنیت در کشور می شود. از اقشار مختلف مردم استان در همه مناطق شهری و روستایی می خواهیم که در انتخابات شرکت کنند و به عقلانیت رای دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha