• شنبه / ۶ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95090603497
  • خبرنگار : 71438

باید شمس را محو کنیم

سرپرست حفاری اهواز: قهرمانی گیتی‌پسند به چه قیمتی؟

سرپرست حفاری اهواز: قهرمانی گیتی‌پسند به چه قیمتی؟

سرپرست باشگاه حفاری اهواز درباره بازی پرحاشیه دیروز تیمش مقابل گیتی‌پسند گفت: به دنبال تلافی نیستیم اما یکی از عوامل رقیب باید محو شود.

به گزارش ایسنا، بازی دیروز گیتی‌پسند اصفهان و حفاری اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با حواشی بسیاری همراه بود. قاعدی سرپرست باشگاه فوتسال حفاری در گفت‌وگو با ایسنا در این باره توضیح داد: همه حرف‌ها یک طرف، فیلم بازی در طرف دیگر موجود است و همه می‌توانند ببینند اما من درباره صحنه‌هایی که در فیلم وجود دارد صحبت نمی‌کنم و به حواشی پشت پرده می‌پردازم. ابتدا می‌خواهم بپرسم چرا بازی‌های ما با گیتی‌پسند هر سال به مشکل می‌خورد. این تیم در ۵ سال اخیر ما را نبرده و ما یا آن‌ها را شکست داده‌ایم و بازی مساوی شده است. به هر حال کری‌خوانی بین تیم‌ها وجود دارد. بازی هفته پیش ما مقابل تاسیسات دریایی با وجود اینکه باختیم هیچ حاشیه‌ای نداشت.

وی افزود: گیتی‌پسندی‌ها می‌گویند فرید نمازی بازیکن حفاری در بطن حواشی بوده اما مشکل ما هم با افشین کاظمی بازیکن آن‌هاست. نیمه اول هیچ مشکلی وجود نداشت اما در نیمه دوم زمانی که گل برتری را زدیم، آن‌ها به هم ریختند چرا که خودشان را از پیش برنده می‌دانستند و می‌گفتند ۷ ملی‌پوش داریم و حتما باید پیروز میدان باشیم. اما سوالم این است بازی به این مهمی باید با تنها ۹-۸ مامور نیروی انتظامی برگزار شود؟ آنها به هیچ وجه نمی‌توانستند بازی را کنترل کنند.

قاعدی اضافه کرد: در کدام ورزشگاه ایران فحش نمی‌دهند؟ فحش دادند، فحش هم خوردند. اما اصل قضیه چیز دیگری است. اینکه می‌گویند فرید نمازی با تماشاگر حریف درگیر شده دلیلش چیست؟ ۲۰ نفر روی سرش ریختند باید چه کار می‌کرد؟ چاره‌ای جز دفاع نداشت.

سرپرست باشگاه حفاری اهواز با بیان اینکه بیشتر حواشی زیر سر احمد شمس است، در اظهارنظری عجیب عنوان کرد: شمس را باید محو کنیم. او پشت دوربین‌ها مخفی شده بود تا کارهایش ضبط نشود. زمانی که فرید نمازی اخراج شد، پشت دروازه رفت جایی که شمس هم حضور داشت و حسابی از خجالتش درآمدند. هنگام خروج از سالن نیز مواظب بودم بازیکنانم چاقو نخورند چرا که ۱۰ نفر با چاقو منتظر بازیکنانم بودند. خدا به عراقی‌زاده خیر بدهد که ما را از درب پشتی به بیرون هدایت کرد اما احمد شمس هم من، هم پزشک و هم بازیکن تیمم را مورد ضرب و شتم قرار داد. با اینکه نمی‌دانم چه سمتی در تیم دارد. فرید نمازی هم می‌خواست از خودش دفاع کند و مجبور شد درگیر شود اما از ملی‌پوش بزرگی مثل مهدی جاوید انتظار برخی حرکات را نداشتیم. او بعد از گلی که به ثمر رساند چنان شادی کرد که بعد از گل به پرتغال شادی نکرده بود. این آقا باعث شد تماشاگر شانتاژ شود و به زمین بیاید.

وی در مورد حرکت عجیب علی عابدین و به بیرون زدن توپ در حالی که روی نیمکت بود، گفت: مطمئن باشید عابدین خودسر این کار را نکرد و یکی از مربیانش از روی نیمکت به او این دستور را داده بود. اگر آن توپ گل می‌شد ما بازی را برده بودیم. ما الان هم بازی را برده‌ایم اما امتیازی به ما در جدول نمی‌دهند. اگر گیتی‌پسند این طور می‌خواهد قهرمان شود نباید راضی باشد. ۴ سال پیش هم یکی از بازیکنان در تیم قم با پرتاب بطری مانع از گل شدن توپ شد و در پایان فصل تیم‌شان با اختلاف یک امتیاز به قهرمانی نرسید. می‌ خواهم بگویم تیمی که این کار را می‌کند باید منتظر چوب خدا هم باشد. مگر بازی محلات بود که این کار را کردند؟ ما ۷-۵ پیروز می‌شدیم. فرهاد توکلی واقعا مدیریت کرد. پاسبانی، عراقی‌زاده و سلیمانی هم فوق‌العاده بودند اما دیگران پشت ما را خالی کردند. تیمی که میلیاردی بسته می‌شود به چه قیمتی می‌خواهد قهرمانی را به دست بیاورد؟ این خبر را همه رسانه‌ها پوشش دادند و آبرویشان رفته است. باز هم می‌گویم عابدین به اختیار خودش این کار را نکرد. حالا می‌خواهم بدانم تماشاگران چرا تشویقش کردند؟ ضمن اینکه بازیکنان ما کوچک‌ترین حرفی به عابدین نزدند اما جالب است بدانید حتی بازیکن برزیلی آن‌ها هم به ما فحاشی می‌کرد.

قاعدی در پایان در پاسخ به این پرسش که گیتی‌پسندی‌ها مدعی شدند برخی بازیکنان حفاری برای بازی برگشت خط و نشان کشیده‌اند به ایسنا گفت: اصلا خط و نشانی در کار نیست اما باید بگویم معلوم هم نیست ۴-۳ ماه دیگر چه اتفاقی می‌افتد. به هر حال در جنگ و دعوا که حلوا پخش نمی‌کنند. اما اگر علی عابدین را مادام‌العمر هم محروم کنند دردی از ما دوا نمی‌شود. آن‌ها اگر پیش‌بینی می‌کردند که در بازی رفت دست به چنین کارهایی بزنند، در بازی برگشت جبران خواهد شد، چرا دست به این کارها زدند؟ واقعا خجالت‌آور است که سرمربی حریف درباره بازیکنان ما صحبت می‌کند. کارنامه لک را ببینید. بار اولش نیست که از این کارها می‌کند. حتی اصفهانی‌ها هم از او دل خوشی ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha