• جمعه / ۲۸ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95082819517
  • منبع : نمایندگی خوزستان

بلاتکلیفی در مسابقات جام حذفی؛ شهرداری در ماهشهر - گسترش در امیدیه

بلاتکلیفی در مسابقات جام حذفی؛ شهرداری در ماهشهر - گسترش در امیدیه

سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: انتقال بازی ما با گسترش فولاد در جام حذفی به صورت کتبی به ما اعلام نشد و طبق اعلام قبلی در ورزشگاه شهدا ماهشهر میزبان حریف هستیم.

غلامحسین دانش‌پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بعد از این که به ما اعلام کردند که استادیوم شهدای ماهشهر نواقصی دارد، ما هم این نواقص را برطرف کردیم ولی متاسفانه با اعمال نفوذ می خواهند مزیت حضور تماشاگران را از ما بگیرند.

وی بیان کرد: تیم ما شب گذشته (پنجشنبه) نیز در اردو بود و اکنون نیز آماده هستیم و در استادیوم شهدای ماهشهر هم بازی می کنیم، چرا که به صورت کتبی به ما اعلام نکردند که بازی به ورزشگاه امیدیه انتقال داده شده است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: اگر اکنون برای بازی به خارج از ماهشهر برویم، از این به بعد نیز تیم های لیگ دویی می گویند که ما با تیم شما در این ورزشگاه بازی نمی کنیم.

وی بیان کرد: 26 آبان ماه طی نامه ای که آقای طالقانی، رییس هیات فوتبال استان به هیات ماههشر ارسال کرد به ما اعلام شد که بازی در ماهشهر برگزار می شود و شهرداری نیز نزدیک به 50 میلیون تومان جهت رفع نواقص موجود، هزینه کرد. بعد از آن هم نامه کتبی دیگری مبنی بر برگزاری بازی در امیدیه به دست ما نرسید.

دانش پور گفت: ما و تماشاگران مان اکنون در استادیوم شهدا ماهشهر، یعنی جایی که به عنوان محل بازی به ما اعلام کردند، هستیم ولی گویا تیم داوری و ناظر بازی به امیدیه می رود.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر عنوان کرد: ما به این موضوع اعتراض می کنیم و هر چه  فدراسیون تصمیم بگیرد، همان است. ما به این که محل بازی را به اعلام نکردند، معترض هستیم، چرا که این میزبانی حق مسلم ما است

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های شهرداری‌ ماهشر و گسترش فولاد تبریز از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی قرار است امروز در خوزستان برگزار شود که تیم شهرداری در ماهشر حضور دارد و گسترش فولاد هم طبق اعلام قبلی به امیدیه رفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha