• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95082618547
  • منبع : نمایندگی گلستان

سخنرانی آیت‌الله نورمفیدی در یادواره سرداران و 4000 شهید گلستان

سخنرانی آیت‌الله نورمفیدی در یادواره سرداران و 4000 شهید گلستان

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه امروز در کشور جای درگیری نیست، تأکید کرد: وقتی به تاریخ کشور نگاه می‎کنیم می‎بینیم هر زمانی خواستیم به‌جایی برسیم اختلافات مانع ما شده است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه سه شنبه در یادواره سرداران و 4000 شهید استان گلستان که در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه ۱۵ درصد شهدای گلستانی اهل تسنن هستند، اظهار کرد: کشور مکانی برای مخامصه و درگیری نیست چرا که هر زمان خواستیم به جایی برسیم اختلافات مانعمان شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه اقشار مختلف مردم فصل‌الخطاب است و جای دعواهای سیاسی در این شرایط وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: در طول بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هر زمانی که به موفقیت های دست یافتیم برخی از این اختلافات و دعواهای سیاسی مانع از پیشرفت کشور شد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه نقد و گفت‌وگو امری پسندیده و باعث پیشرفت کشور است، تاکید کرد: شهدای گرانقدر اهل بهشت، با رفاقت، دوستی و اخوت اسلامی با یکدیگر برادرند اما افراد جهنمی همواره به دنبال دعوا، جنگ و معرکه گیری هستند .

وی ادامه داد: این انقلاب به آسانی به دست نیامده و در این سالها اقشار مختلف مردم کشورمان جانفشانی کردند تا این انقلاب پابرجا بماند و ما باید قدردان خون شهدا باشیم.شرایط کشور از روزی که انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید، فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و با اهتمام به دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین پایبندی به شهدا، این انقلاب استمرار یافت.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا تایید کرد: شهدا همواره در منطق اسلام و قرآن جایگاه ویژه‌ای دارند و خداوند متعال در قرآن از این شهدا به خوبی تجلیل کردند.

وی یادآور شد: به تعبیر قرآن شهدا مانند خورشید می‌تابند و همواره در مسیر بندگی با صداقت حرکت کردند، انحراف پیدا نکردند و صاف و صادقانه در مسیر بندگی خدا حرکت کردند.

یادواره سرداران و 4000 شهید استان گلستان با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ،علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی، حسن صادقلو استاندار گلستان، تنی چند از نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان استان برگزار و از جمعی از خانواده شهدای استان گلستان تقدیر شد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha