• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95081711853
  • خبرنگار : 71438

فردا، آغاز هفته نهم لیگ برتر فوتسال

شمسایی و حیدریان دوباره به هم رسیدند

شمسایی و حیدریان دوباره به هم رسیدند

اولین تقابل دو رقیب و رفیق دیرینه تیم ملی فوتسال به عنوان سرمربی در هفته نهم لیگ برتر، از جذابیت‌های ویژه ای برخوردار است.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتسال به ایستگاه نهم خود رسیده و در این هفته نیز طبق روال هر هفته قرار است هر هفت بازی در یک روز برگزار شود.

بازی های هفته نهم از ساعت ۱۷ فردا (سه شنبه) آغاز خواهد شد و قرار است تیم صدرنشین لیگ در بندرعباس به مصاف تیم بحران زده آذرخش برود. شاگردان رضا لک در گیتی پسند که تمام بازی‌های خود در این فصل را با برتری پشت سر گذاشته‌اند باید رو در روی تیمی قرار بگیرند که با یک برد و یک مساوی در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی قرار گرفته است. هر چند اصفهانی ها در این بازی، روی کاغذ کار دشواری پیش رو ندارند اما حریفشان سابقه برتری خانگی در مقابل تیم های قدر لیگ را داشته است.

در دیگر بازی حساس هفته یاسین پیشرو قم از تاسیسات دریایی تهران میزبانی می کند. حضور وحید شمسایی همیشه در بازی هایی که یک طرفش تیم قمی است، با حاشیه همراه بود و این بار این مصاف را تقابل حیدریان و شمسایی، زیباتر خواهد کرد. دو ملی پوش سابق فوتسال ایران برای اولین بار با عنوان سرمربی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. تقابل شمسایی و حیدریان در یکی از بازی‌های قدیمی فوتسال از یادها نرفته است. دیداری که رضا حیدریان در آن سرمربی پرسپولیس و وحید شمسایی کاپیتان گیتی پسند بود و منجر به قهرمانی یاران شمسایی شد اما با محرز شدن تبانی در آن بازی، روزهای سختی برای هر دو طرف رقم خورد و باعث شد حتی حیدریان تا سال ها از فوتسال کنار بکشد. اما اکنون او بازگشته و باید در هفته نهم دوباره رو در روی هم تیمی سابق خود بایستد.

حال آنکه شمسایی بعد از ماجرای تبانی بارها به حیدریان پیشنهاد همکاری داد، اما آقای خاص فوتسال هیچ گاه حاضر به همکاری با آقای گل جهان نشد تا اینکه این دو در هفته نهم دوباره بهم برسند. این بازی به دلیل حضور دو بازیکن قمی در تیم تاسیسات دریایی هم از حساسیت بالایی برخوردار است. علیرضا وفایی و قاسم عروجی که روزهای خوبی در تیم های قمی داشتند، بعد از پیوستن به تاسیسات دریایی نتوانستند فروغ سال های گذشته را داشته باشند و اکنون باید در شهر خود و مقابل تیم سابق خود به میدان بروند. این بازی به دلیل پخش مستقیم از شبکه ورزش با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

در جدول رده بندی مسابقات تیم های گیتی پسند، حفاری و تاسیسات دریایی در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند و مس سونگون، شهروند ساری، یاسین پیشرو قم، دبیری تبریز، شهرداری ساوه، فرش آرای مشهد، مقاومت البرز،‌ ارژن شیراز،‌ دانشگاه آزاد، آذرخش و طرح و توسعه رتبه های چهارم تا چهاردهم را به خود اختصاص داده اند.

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر فوتسال:
سه شنبه ۱۸ آبان – ساعت ۱۷

طرح و توسعه قزوین – دبیری تبریز
مس سونگون–حفاری اهواز
شهرداری ساوه –  لبنیات ارژن شیراز
آذرخش بندرعباس – گیتی پسند اصفهان
فرش آرا مشهد – شهروند ساری
دانشگاه آزاد تهران – مقاومت البرز

ساعت ۱۸

یاسین پیشرو قم – تاسیسات دریایی تهران

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha