• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95050101770
  • خبرنگار : 30054

بانک صادرات تندیس زرین کیفیت برتر گرفت

بانک صادرات تندیس زرین کیفیت برتر گرفت

هیات داوران دومین همایش ملی کیفیت به پاس اهتمام ویژه بانک صادرات ایران به مقوله مشتری مداری و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تندیس زرین کیفیت برتر در کسب رضایت مشتری را به این بانک اعطا کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، در همایش ملی کیفیت که با حضور بیش از یک‌صد شرکت برتر داخلی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، تندیس زرین برتر کیفیت در کسب رضایتمندی مشتری توسط معاون وزارت معدن، صنعت و تجارات به بانک صادرات ایران اعطا شد.
این جایزه در پی ارایه مستندات عملکرد بارز بانک متبوع در راستای ارتقا بخشی به کیفیت و کمیت خدمات به مشتریان و پیشتازی این بانک در متغیرها و شاخص‌های مرتبط با مشتری مداری صورت پذیرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha