• پنجشنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95040109227
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی سپاهان: هندبالیست‌ها در فکر کوچ هستند

سرمربی سپاهان: هندبالیست‌ها در فکر کوچ هستند

سرمربی فصل پیش سپاهان معتقد است که باید برای بازیکنانی که پرورش داده‏‌ایم اهمیت قائل شویم تا آن ‌ها برای 150 میلیون تومان راهی کشورهایی همچون عراق و عمان نشوند.

مجید رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هنوز هندبال سپاهان برای لیگ ساماندهی نشده است، اظهار کرد: حدود 8 سال پیش تیم هندبال سپاهان ساماندهی خوبی داشت و 4 ماه قبل از تمام تیم‌ها، تمرینات را آغاز می‏‌کرد، اما در این 4 ساله دیگر شرایط به این شکل نیست.

وی با بیان اینکه در گذشته برای آمادگی بهتر حتی در تورنمنت‌های لبنان و... شرکت می‌کردیم، اضافه کرد:  در حال حاضر مشخص نیست که هدف باشگاه برای هندبال قهرمانی است یا سکو؛ با توجه به اینکه مسابقات در شهریورماه برگزار می ‌شود باید الان تمرینات تیم آغاز شده باشد.

سرمربی فصل پیش تیم هندبال سپاهان با اشاره به سابقه درخشان این تیم، افزود: نمی ‌دانم چه منطق و سیاستی وجود دارد که روند هندبال سپاهان اینگونه شده و تغییر هم نمی‏‌کند؛ اعتقاد دارم که علت این شرایط نمی‏‌تواند پول باشد، زیرا با بودجه‌ای حدود 1 میلیارد و 600 میلیون تومان، تیم ‏ها در هندبال ایران قهرمان می‏‌شوند.

رحیمی ‏زاده تصریح کرد: البته شاید بزرگان هندبال فکرها و معیارهایی دارند که برای ما کوچک‌ترها پوشیده است.

وی با اشاره به کوچ بازیکنان هندبال سپاهان به خارج از کشور افزود: بازیکنانی داریم که تنها برای 150 میلیون تومان راهی عراق و عمان می ‌شوند، حتی سال گذشته رضا جعفرنیا و حجت صفری نیز به عراق رفتند، اما آن‏جا را برای زندگی کردن مناسب ندیدند و دوباره به ایران بازگشتند.

رحیمی زاده ادامه داد: شنیده‌ام که پویا نوروزی، افشین صادقی، سعید پورقاسمی و برخورداری نیز به فکر رفتن از ایران هستند، البته معتقد نیستم که این بازیکنان حتما باید برای ما بازی کنند، اما باید برای بازیکنانی که خودمان آن‏‌ها را پرورش داده‏‌ایم اهمیت قائل شویم.

وی با بیان اینکه این بازیکنان در آینده می‌توانند مربیان خوبی برای تیم‌های پایه باشند، اضافه کرد: ما این بازیکنان را بزرگ کرده‏‌ایم و به این جا رسانده‏‌ایم. باید در ادامه این چرخه نیز تداوم داشته باشد که در این صورت تیم ملی کشورمان نیز پشتوانه خوبی خواهد داشت.

سرمربی فصل پیش سپاهان با بیان اینکه امیدوارم روزی سپاهان و مسئولان هندبال را به جایی برسانند که بازیکنان کوچ نکنند، ادامه داد: دستمان از بازیکن خالی شده زیرا بازیکنان به فکر کوچ کردن هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha