• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403062616765
  • خبرنگار : 71552

سرمربی اسپانیایی ایران: خوشحالم که دوباره برمی‌گردم/ تلاش می‌کنم دوباره به جام جهانی برسیم

سرمربی اسپانیایی ایران: خوشحالم که دوباره برمی‌گردم/ تلاش می‌کنم دوباره به جام جهانی برسیم

سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران گفت: همه وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهم تا دوباره به مدال و جام جهانی برسیم.

به گزارش ایسنا، «رافائل گویجوسا کاستیلو» اسپانیایی که هدایت تیم ملی هندبال مردان ایران را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به عنوان سرمربی تیم ملی به ایران برمی‌گردم. ده سال پیش هرگز فکر نمی‌کردم که به ایران برگردم. من همچنان هندبال ایران را حتی زمانی که در قطر و در بازی‌های آسیایی برابر تیم ایران بازی کردم، پیگیری می‌کردم.

وی با بیان این که خیلی هیجان زده هستم که به ایران برمی‌گردم، گفت: زمانی که به ایران برسم مسئولین فدراسیون، همه مربیان و بازیکنان ایران را ملاقات و کارم را با هندبال شروع خواهم کرد. دوباره برای کسب مدال می‌جنگم و تلاش خواهیم کرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنیم و به اصطلاح درب قهرمانی جهان را خواهیم زد.

این مربی اسپانیایی خاطرنشان کرد: الان زمان کار کردن و فکر کردن به قهرمانی جهان است و در پی ایجاد انقلابی در این زمینه هستم. اولین ایده من این است که به ایران برسم و با مسئولین، بازیکنان و مربیان دیدار کنم و زمانی را برای آشنایی با سطح هندبال ایران و افرادی که با آن ها کار خواهم کرد، اختصاص می‌دهم و شروع می‌کنیم به برنامه‌ریزی و آشنایی با لیگ و بازیکنان و برنامه‌ریزی برای همه کارهایی که باید انجام بدهیم تا به اهدافمان برسیم.

رافائل گویجوسا کاستیلو در پایان اظهار کرد: من خوشحالم که دوباره به ایران برمی‌گردم و از رییس فدراسیون به خاطر انتخاب و باوری که نسبت به من داشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم که بهترین عملکرد را داشته باشم. همه وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهم تا دوباره به مدال و جام جهانی برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha