• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 95040105075
  • خبرنگار : 71563

دختران بسکتبالیست همچنان منتظر شهریان!

دختران بسکتبالیست همچنان منتظر شهریان!

تیم ملی بسکتبال دختران کشور همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و فدراسیون بعد از گذشت یک سال و نیم نتوانسته با برگزاری چند دیدار تدارکاتی مجوز قطعی حجاب را از فیبا دریافت کند.

به گزارش ایسنا، بسکتبالیست‌های بانوی کشور چشم انتظار مسئولان فدراسیون هستند تا بلکه آنها بتوانند رضایت چند کشور را برای برگزاری دیدار تدارکاتی با ملی پوشان ایران به دست آورند. از مهلت دوساله فیبا به فدراسیونهای بین‌المللی برای مسابقه دادن با حجاب، کمتر از شش ماه باقیمانده است و در این مدت مسئولان فدراسیون نتوانسته اند یک تورنمنت بین‌المللی برای ملی پوشان ایران برگزار کنند.

فاطمه کرم زاده نایب رئیس بسکتبال بانوان 25 خرداد ماه خبر داد که پیشنهاد بازی تدارکاتی به چند کشور داده شده است و تا 27 خرداد ماه پاسخ این کشورها دریافت می‌شود ولی تا به امروز (9 تیرماه) همچنان خبری نیست.

کرم زاده در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که پاسخ کشور های دریافت شده است یا خیر گفت: نامه ای به فدراسیون زده نشده است و در تماس با دفتر خانم شهریان متوجه شده ام ظاهرا چند کشور اعلام آمادگی کردند ولی صد درصد در جریان کامل اطلاعات نیستم. از خانم شهریان پیگیری کنید بهتر است.

کرم‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا پاسخ درخواست ها به فدراسیون ارسال نمی‌شود، گفت: من خود نیز متعجب هستم که چرا جواب ها برای فدراسیون نیامده است. مشحون و شهریان در این زمینه با هم توافق کرده اند و چون شهریان برای برگزاری دیدار تدارکاتی قول داده است او این موضوع را پیگیری میکند.

به گزارش ایسنا، ظاهرا جلب موافقت کشورها برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران برای مسئولان فدراسیون بسکتبال کاری سخت است و نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز خود نمیداند که چرا نمیتوانند این کار را انجام دهند! و اینگونه دختران بسکتبال ایران هنوز بلاتکلیف هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha