• سه‌شنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95030402189
  • خبرنگار : 71552

مهدوی: دخالتی در قرارداد بازیکنان نداشتیم/ خودشان سفید امضا کردند

مهدوی: دخالتی در قرارداد بازیکنان نداشتیم/ خودشان سفید امضا کردند

رییس فدراسیون هندبال گفت: در آیین نامه فدراسیون هندبال مبلغ قرارداد مطرح نیست.

سیدابوالحسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این که برای فدراسیون قرارداد مهم است نه مبلغ قرارداد، اظهار داشت: فدراسیون در این باشگاه و ثبت قراردادها هیچ نقش و دخالتی نداشته است و نخواهد داشت. ما طبق مقررات فدراسیون نیاز به قرارداد داشتیم و طبق ضوابط مبلغ برای فدراسیون مهم نیست. مبلغ قراردادها از صفر ریال تا هزاران میلیون‌ ریال برای فدراسیون مهم نیست.

به گفته‌ی رییس فدراسیون هندبال بازیکنان خود خواسته‌اند که حتی با قرارداد سفید بازی کنند. او در این باره گفت: باشگاه‌های موجود تعدادی از بازیکنان را نتوانستند جذب کنند و این‌ بازیکنان بدون تیم مانده بودند. قرار بود چند اسپانسر پیدا شود و این بازیکنان را حمایت کند. بازیکنان خود جمع شدند و تیم هیات هندبال را جمع کردند و خود با مبلغ صفر ریال قرارداد‌ها را با اختیار خود امضا کردند و در مسابقات حضور یافتند. خود بازیکنان وقت گذاشتند خودشان جمع شدند و می‌دانستند که هیچ باشگاهی طرف حساب آن‌ها نیست. اکنون نیز جای شکایت وجود ندارد. خود آنها با صفر ریال قراردادهایشان را امضا کرده‌اند.

او ضمن ابراز امیدواری برای این تیم افزود: این حامی (کفش ملی) مقداری کمک کرده است و مبلغ 80 میلیون تومان در اختیار کل تیم گذاشته است. امیدوارم که مابقی قرارداد و حق بازیکنان را که براساس مقام نیز بوده است، پرداخت کند و ما در اختیار بازیکنان قراردهیم. امیدوارم همانطور که حامی قول داده بود این بازیکنان را حمایت کند به قول خود وفا کند، ما هم آن‌ها را کمک می‌دهیم تا این قول محقق شود.

مهدوی در پایان با بیان اینکه فدراسیون همیشه حامی بازیکنان است ادامه داد: با اینکه وظیفه فدراسیون نبوده است تاکنون تلاش کرده‌ایم و از همه‌ لحاظ مانند تغذیه و هزینه‌ی سفرهای این تیم را به عهده گرفته‌ایم و پشتیبان آن‌ها بوده‌ایم. مبلغی حدود 80 میلیون تومان را از جایی تهیه کرده ایم و در اختیار این بازیکنان قرار دادیم تا ان شاءالله حامی این تیم به قول خود عمل کند و حق این بازیکنان را بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha