• پنجشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94110100265
  • منبع : نمایندگی فارس

جهادگران سراسر کشور با شهدا میثاقی دوباره بستند

جهادگران سراسر کشور با شهدا میثاقی دوباره بستند

روسای واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاددانشگاهی سراسر کشور، با حضور در مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر در شیراز، میثاق خود را با شهدا تازه کردند.

روسای واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاددانشگاهی سراسر کشور، با حضور در مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر در شیراز، میثاق خود را با شهدا تازه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، صبح پنجشنبه اول بهمن‌ماه، جهادگران دانشگاهی سراسر کشور، همگام با مردم شیراز، در مراسم استقبال و بدرقه 94 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، شرکت کرده و با آنان تجدید پیمان کردند.

دکترحمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در حاشیه این مراسم گفت: ضرورت و هدف از شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام با اعلام به امام(ره) و شهدا مبنی بر فراموش نکردن آن‌ها و آرمان‌های آن‌ها و تذکر و یادآوری به خودمان مبنی بر تحقق آرمان‌های امام(ره) و رهبری و شهداست.آرمان شهدا دفاع از میهن اسلامی و حفظ تمامیت ارضی آن و تبدیل ایران به کشور اسلامی، پیشرفته و الگو برای سایر کشورها و کشورهای اسلامی است.

طیبی افزود: دفاع از تمامیت ارضی کشور و با داشتن اقتدار دفاعی دانش بنیان حاصل می‌شود که در این زمینه کشور به توفیقات بسیار خوبی دست یافته است و باید با ادامه این مسیر، توانمندی دفاعی دانش بنیان کشور با پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا رقابت کند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور ادامه داد: در زمینه پیشرفت کشور و الگو شدن آن همانطور که کرراً رهبر معظم انقلاب بیان می‌کنند، تحقق اقتصاد دانش بنیان متکی بر تولید ملی است.

طیبی با بیان اینکه وظیفه همه ما در این زمینه الگوسازی توان کشور در تحقق اقتصاد دانش بنیان است، گفت: ما مجدداً با شهدای خود پیمان می‌بندیم که در جهاد دانشگاهی تمام تلاش همت خود را مصروف تحقق آرمان‌های آن‌ها به ویژه در زمینه تحقق اقتصاد دانش بنیان، عدالت محور و اخلاق محور انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، روسای واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاددانشگاهی سراسر کشور از روز چهارشنبه 30 دیماه با هدف شرکت در نشست فصلی این نهاد، به شیراز سفر کرده‌اند.

این نشست دو روزه، عصر پنجشنبه اول بهمن‌ماه، پس از جمع‌بندی مباحث، به کار خود پایان خواهد داد.

در حاشیه این مراسم، ساختمان مجتمع جهاددانشگاهی فارس به‌عنوان اولین پروژه عمرانی دهه مبارک فجر، افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha