• پنجشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94110100197
  • منبع : نمایندگی فارس

برگزاری مراسم وداع با شهدا در شیراز

برگزاری مراسم وداع با شهدا در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به حضور کاروان شاهدان بصیر در سومین حرم اهل‌بیت(ع)، به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب برنامه وداع با شهدا در نقاط مختلف پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به حضور کاروان شاهدان بصیر در سومین حرم اهل‌بیت(ع)، به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب برنامه وداع با شهدا در نقاط مختلف پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور پنجشنبه اول بهمن در جمع خبرنگاران گفت: عصر امروز مراسم استقبال و وداع با شهدا در هفت نقطه از محدوده غرب و شمالغرب شیراز برگزار می‌شود.

محبی‌پور با بیان اینکه مراسم ویژه شهدا، صبح جمعه دوم بهمن نیز ادامه خواهد داشت، افزود: کاروان شاهدان بصیر، عصر امروز پنجشنبه در 7 نقطه محدوده‌ی غرب شیراز تا بخش ارژن، حرکت می‌کند.

او با بیان اینکه مردم محله‌ها و شهرک‌های شیراز، امروز معطر به عطر حضور شهدا می‌شود، افزود: تعدادی از محله‌ها، شهرک‌ها و شهر و روستاهای محدوده غرب و شمالغرب شیراز، تحت پوشش بسیج ناحیه ثارالله(ع) با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط پایگاه‌های مقاومت، با حضور تعدادی از شهدا، به عطر وجود این عزیزان، معطر خواهد شد.

محبی‌پور با اشاره به برگزاری برنامه استقبال از شهدا در شهر خان‌زنیان که عصر پنجشنبه اول بهمن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از آن شهدا به سمت روستای دشت‌ارژن حرکت داده خواهند شد و مراسم شبی با شهدا و دعای کمیل در آن منطقه برگزار می‌شود.

او از برگزاری مراسم استقبال مردم در شهرک‌های گلشن و معالی‌آباد، با حضور پیکرهای شهدا خبر داد و گفت: مراسم شبی با شهدا را امشب، در کنار تربت پاک شهید شیرعلی‌ سلطانی برگزار خواهیم کرد.

محبی‌پور با یادآوری اینکه ساکنان شهرک‌های میانرود و عادل‌آباد نیز عصر امروز و امشب، میزبان شهدا خواهند بود، خاطرنشان کرد: مراسم وداع پایانی با شهدا به همت کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه ثارالله همراه با قرائت دعای ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) راس ساعت 7 صبح دوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha