• پنجشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94110100190
  • منبع : نمایندگی فارس

تقدیر آیت‌الله ایمانی از مردم شیراز

تقدیر آیت‌الله ایمانی از مردم شیراز

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر، این حضور را نشانه‌ای از عشق بالا و والای آحاد جامعه نسبت به شهدا دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر، این حضور را نشانه‌ای از عشق بالا و والای آحاد جامعه نسبت به شهدا دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، در حاشیه حضور در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر 94 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در شیراز، گفت: آنچه از حضور گسترده مردم مشاهده می‌کنیم، با هیچ بیان و زبانی قابل توصیف نیست. این حضور و شور که با شعور و بصیرت همراه است، نشان از عشق این مردم در سومین حرم اهل‌بیت(ع) و استان فارس به شهدا و شهادت دارد.

وی با تاکید براینکه حضور گسترده مردم در مراسم استقبال شهدا، حاوی پیام‌های زیادی برای مسئولان در داخل کشور و همچنین سایر کشورهای جهان است، گفت: حضور شهدا هم به ما این پیام همیشگی را می‌رساند که ما هستیم، نرفته‌ایم و شما مردم هم راه ما و اهداف ما را تعقیب کنید.

آیت‌الله ایمانی اظهار کرد: ادامه دادن راه و مسیر شهدا، به دشمنان این نظام اسلامی می‌فهماند که ملت ایران همین هستند، مردمی که بعد از سال‌های سال تشییع شهدا، در مراسم استقبال از شهدای گمنام خود این‌چنین حضور و خیزشی دارند.

امام جمعه شیراز با تاکید براینکه دشمنان با دیدن این استقبال و حضور باید حساب کار خود را کرده و در برخورد با ملت ایران مراقب باشند، گفت: مردم سنگ تمام گذاشتند و شخصا از آنان قدردانی می‌کنم.

آیت‌الله ایمانی همچنین به مسئولان نیز توصیه کرد که با ادامه دادن مسیر حرکت و راه ترسیم شده توسط شهدا، اجازه پاشیده شدن گرد فراموشی بر این راه و بر خون پاک شهدا را ندهند.

امام جمعه شیراز گفت: شهدا برای ارزش‌های الهی و اسلامی مسیری را طی و جان خود را فدا کردند، لذا از ارزش والایی برخوردار بوده و هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha