• چهارشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94103018606
  • منبع : نمایندگی فارس

مردم شیراز استقبالی ماندگار از شهدا را رقم خواهند زد

رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس گفت: یقین داریم که مردم شیراز استقبالی باشکوه و بی‌نظیر از شهدای گمنام را رقم خواهند زد به‌طوریکه اول بهمن به یک یوم‌الله تبدیل می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس گفت: یقین داریم که مردم شیراز استقبالی باشکوه و بی‌نظیر از شهدای گمنام را رقم خواهند زد به‌طوریکه اول بهمن به یک یوم‌الله تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، مظفر مختاری با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم شهرهای مختلف فارس از کاروان شاهدان بصیر، خاطرنشان کرد: مردم فارس به عنوان نماینده شایسته‌ای از تمام ملت ایران اسلامی، نشان‌دادند که قدردان شهدای خود به‌عنوان قهرمانان ملی این سرزمین، بوده و هستند.

وی با بیان اینکه فارس در دوران دفاع مقدس، نقشی تعیین‌کننده را ایفا کرده و اهدا 15 هزار شهید و 2200 جانباز و ایثارگر در آن دوران گواه این مدعا است، گفت: مسلماً این مردم در روز پنج‌شنبه، اول بهمن‌ماه نیز در مراسم تشییع کاروان شهدای گمنام در شیراز مشارکت خواهند کرد و شاهد حضور پرشکوه آنان خواهیم بود.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس با تصریح اینکه مردم شیراز به حمایت از ولی امر مسلمین حتماً به صحنه آمده و در تشییع شهدای گمنام نقش‌آفرینی خواهند کرد، گفت: ما یقین داریم که از جمعیت یک میلیون و 400 هزار نفری شیراز، شاهد حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم اعم از زن، مرد، پیر، جوان، کودک، نوجوان و جوانان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه 7 هزار هیئت مذهبی در استان فارس وظیفه خود در همراهی و حرکت مردم برای تشییع شهدا نشان دادند، گفت: در اول بهمن‌ماه نیز 700 هیئت مذهبی در شهر مقدس شیراز همراه با علم‌ها، کتل‌ها و پرچم‌های خود جهت استقبال از کاروان شهدا به میدان خواهند آمد.

مختاری ابراز امیدواری کرد که این تشییع باعث همدلی و همراهی مردم شود و افزود: باید بتوانیم آنچه که رهبرمان در اول سال فرمودند که امسال، سال همدلی است، را در این تشییع داشته باشیم و ثابت کنیم که ما دارای وحدت هستیم و بدین طریق به دشمنان خود نشان دهیم که اگر ذره‌ای به فکر دست اندازی به این سرزمین داشته باشند، با گذشت، ایثار و شجاعت ملت ایران مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha