• سه‌شنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94102917615
  • منبع : نمایندگی فارس

/باکاروان شاهدان بصیر/

مردم شیراز از کاروان شهدا استقبال می‌کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: محل تجمع مردم شیراز برای استقبال از کاروان شاهدان بصیر، صبح روز پنجشنبه اول بهمن، میدان شهدا، تعیین شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: محل تجمع مردم شیراز برای استقبال از کاروان شاهدان بصیر، صبح روز پنجشنبه اول بهمن، میدان شهدا، تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، میلاد امیری‌نژاد، سه‌شنبه 29 دیماه در جمع خبرنگاران، به تشریح برنامه‌های استقبال و بدرقه شهدای گمنام در شیراز پرداخت.

امیری‌نژاد گفت: استقبال از کاروان شاهدان بصیر در محل دروازه قرآن شیراز، یک برنامه نمادین خواهد بود که با حضور موتورسواران، خدام بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ و گروه‌های خبری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا در قالب کاروان شاهدان بصیر، چهارشنبه شب به شیراز خواهند رسید و صبح پنجشنبه مراسم رسمی استقبال، با حضور مردم شهید‌پرور، مومن و انقلابی سومین حرم اهل بیت(ع) با شکوه هرچه تمامتر برگزار خواهد شد، گفت: زمان حضور مردم برای دیدار و زیارت شهدا و استقبال کاروان شاهدان بصیر، ساعت 8.30 صبح روز پنجشنبه تعیین شده است.

امیری‌نژاد با اشاره به اقدام کتابخانه‌های عمومی استان فارس برای برپایی ایستگاه صلواتی کتاب در مسیر ورود شهدا، گفت: حرکت کاروان شاهدان بصیر، از مسیر دروازه قرآن به سمت میدان ابوالکلام، میدان قائم، خیابان هجرت، خیابان شهید نمر، میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان 9 دی و بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ(ع) خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه تاکید کرد که به دلیل طولانی بودن این مسیر، همراهی مردم با این کاروان، از میدان شهدا تا بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ(ع) پیش‌بینی شده است.

امیری‌نژاد ضمن دعوت مجدد از تمام اقشار مردم برای حضور در این آئین معنوی، همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مختلف را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم خواستار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس همچنین از پیش‌بینی انتشار کتاب‌های عکس و گزیده مقالات، یادداشت‌ها و گزارش‌های رسانه‌ها در دهه حضور کاروان شاهدان بصیر در استان فارس، خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha