• سه‌شنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94102917299
  • منبع : نمایندگی فارس

جهاد در عرصه هویت دینی و اعتقادی پیام امروز شهدا است

جهاد در عرصه هویت دینی و اعتقادی پیام امروز شهدا است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس تاکید دارد که حضور مستمر شهدا در جامعه، پیام‌های روشنی برای مردم دارد که باید به‌ خوبی و روشنی این پیام‌ها را شنید و آنها را به‌درستی درک کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس تاکید دارد که حضور مستمر شهدا در جامعه، پیام‌های روشنی برای مردم دارد که باید به‌ خوبی و روشنی این پیام‌ها را شنید و آنها را به‌درستی درک کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس،حجت‌الاسلام حاجی‌زاده دوشنبه 28 دیماه در مراسم استقبال از کاروان شاهدان بصیر شهر زرقان با اشاره به نقش‌آفرینی مردم فارس در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی و تقدیم 15 هزار شهید در دوران دفاع‌مقدس، خاطرنشان کرد: امروز میزبان بهترینِ انسان‌ها هستیم، شهدا هر چه داشتند خالصانه و صادقانه تقدیم خدا، ملت و نظام اسلامی کردند و امروز افتخار و سعادتی است برای ما که توفیق میزبانی از ایشان را پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نگاه انسان‌های مادی‌گرا محدود به ظواهر فریبنده دنیاست، گفت: نوع نگاهی که شهدا داشتند، نگاه به امورات اعتباری دنیا نبود، شهدا برای عزت، احترام، امنیت و آسایش ملت هر چه داشتند تقدیم کردند.

حاجی‌زاده ادامه داد: اگر می‌خواهیم به سعادت دست یابیم باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و تداوم بخش رسالتی باشیم که شهدا برای عزت، اقتدار و امنیت آینده ترسیم کرده‌اند، این رسالت، امروز بر دوش همه ما قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه پیام شهدا برای امروزِ ما "جهاد در عرصه هویت دینی و اعتقادی است"، گفت: همه بخصوص نسل جوان و دانشجو باید بدانند در چه وضعیتی قرار گرفته‌ایم و دشمنان چه برنامه‌ای برای حال و آینده دارند، هدف اصلی استکبار جهانی از بین بردن " هویت دینی و اعتقادی ملت ایران " است.

وی گفت: نباید اجازه بدهیم مبانی دینی و اعتقادی زیر سئوال بروند، نباید بگذاریم ارزش‌های دینی، انقلابی و آرمان‌ها فراموش بشوند، اگر قبح گناه در جامعه اسلامی از بین برود آن زمان است که فرش قرمز برای دشمن پهن شده و دشمن همه هویتمان را از ما خواهد گرفت.

حاجی‌زاده جهاد فرهنگی را از پیام‌های مهم شهدا عنوان و اضافه کرد: نباید در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمن منفعلانه برخورد کنیم، اگر پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشیم و از ایشان حمایت کنیم به عزت، کمال واقعی و قله اوج خواهیم رسید، شهدا در مقطعی از تاریخ در کنار ولی امرشان ایستادند تا ولی امرشان را راضی و خشنود نگاه دارند اگر بناست ما هم ولی امرمان را خشنود کنیم باید همان طور ایستادگی و وفاداری داشته باشیم.

وی "ولایتمداری، ولایت‌محوری و ولایت‌پذیری " را از آموزه‌های اصلی فرهنگ شهدا دانست و ادامه داد: پیام شهدا، حمایت از انقلاب اسلامی، حفظ حجاب و عفاف، حضور حداکثری در انتخابات و در کنار ولایت بودن برای اعتلای جامعه اسلامی است، این تشییع هشداری است برای ما تا مراقب باشیم دشمن در میان ما نفوذ نکند، دشمن بصورت خاص در عرصه انتخابات بحث نفوذ را دنبال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس همچنین تاکید کرد: فکر نکنید پس از مباحث هسته‌ای همه چیز تمام شده است. دشمن عقب‌نشینی نمی‌کند و برای تمام روزهای پیش‌رو توطئه و برنامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha