• پنجشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94102414199
  • منبع : نمایندگی فارس

مردم «خنج» آماده میزبانی از شهدا

فرمانده سپاه شهرستان خنج از آمادگی مردم برای میزبانی مطلوب از شهدای گمنام خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان خنج از آمادگی مردم برای میزبانی مطلوب از شهدای گمنام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سرهنگ پاسدار علی همتی‌سروستانی گفت: کاروان شاهدان بصیر در مسیر حرکت خود در استان فارس، بعدازظهر یکشنبه 28 دیماه وارد شهرستان خنج خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پیکرهای 30 شهید از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس، در بدو ورود به این شهرستان با استقبال گرم و مهربانانه مردم همیشه در صحنه، میزبانی می‌شوند.

همتی سروستانی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌هایی برای میزبانی مطلوب از شهدای گمنام، گفت: تمام مردم این شهرستان، اعم از شیعه و اهل سنت، نشان‌داده‌اند که به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پایبند بوده و همواره در مقابل شهدا، خاضعانه قدردان عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حضور این راست قامتان همیشه جاوید در آستانه آزمون بزرگ و سرنوشت ساز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باعث افزایش اتحاد، همدلی، انسجام ملی و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی یادآور شد: کاروان شهدا، پس از تشییع در شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش و اوز، یکشنبه شب وارد شهرستان خنج خواهد شد و صبح روز 2 شنبه از میدان بسیج مراسم تشییع برگزار می‌شود.

همتی‌سروستانی گفت: مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام از میدان بسیج (روبروی فرمانداری) آغاز می‌شود و این کاروان در مسیر چهارراه گروهان، میدان امام خمینی(ره)، میدان شهرداری، میدان مظلوم خنجی و بولوار مظلوم خنجی، در نهایت به میدان شهدا واقع در شهرک گلدان خواهد رسید.

این مقام نظامی با یادآوری اینکه محل استقرار کاروان شهدا و برگزاری ویژه برنامه پیش‌بینی شده در جوار بارگاه مطهر شهدای گمنام شهرستان خنج است، از همه گروه‌های مردمی این شهرستان برای حضوری پرشور و شعور در مراسم شهدا، دعوت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha