• یکشنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94102011283

سرمربی تنیس روی‌میز دانشگاه آزاد: تنها تیمی هستیم که بازیکن خارجی نداریم

سرمربی تنیس روی‌میز دانشگاه آزاد: تنها تیمی هستیم که بازیکن خارجی نداریم

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد می‌گوید فشردگی رقابت‌های لیگ برتر با توجه به دیدارهای تیم ملی برای تیم‌های حاضر در لیگ مفیدتر است.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد می‌گوید فشردگی رقابت‌های لیگ برتر با توجه به دیدارهای تیم ملی برای تیم‌های حاضر در لیگ مفیدتر است.

حمیدرضا صابری در گفت‌و‌گو با ایسنا در مورد شرایط تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در لیگ برتر اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شرایط بسیار خوبی را بدست آورده‌ایم و با پیروزی‌های که کسب کردیم حضورمان در مرحله‌ پلی‌آف قطعی شده است.

او ادامه داد: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم به نظرم تا اینجا نتایج بسیار خوبی را کسب کرده‌ایم. ما تنها تیمی هستیم که به سمت استفاده از بازیکنان خارجی نرفته‌ایم و با تکیه بر بازیکنان داخلی و البته جوان این نتایج را کسب کرده‌ایم.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با بیان اینکه تیمش امسال یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود، گفت: در ابتدای فصل شرایط خیلی خوبی نداشتیم و هفته به هفته که بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر شدند نتایج بهتری را بدست آوردیم.

صابری خاطر نشان کرد: ما امسال نیما و نوشاد عالمیان و افشین نوروزی را از دست دادیم و با تکیه بر بازیکنان جوان توانستیم موفق عمل کنیم. ما تقریبا با یک تیم 100 در صد تغییر یافته در لیگ حضور پیدا کردیم و شرایط برای ما بسیار سخت‌تر از سال گذشته بود.

او با اشاره به اینکه نظم و آرامش اولویت نخست تیمش است، گفت: مهم‌تر از تمرین و در نظر گرفتن بخش فنی، برای ما نظم و آرامش مهم‌ترین هدف است. تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با توجه به سیاستی که دارد شرایط بسیار خوبی را برای بازیکنان رقم زده است.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در مورد رقابت‌های امسال تیم ملی و فشردگی دیدارهای لیگ برتر نیز گفت: شرایط امسال بخاطر حضور تیم ملی در رقابت‌های جهانی و انتخابی المپیک ویژه است. ما با سازمان لیگ و فدراسیون در این زمینه کاملا هماهنگ هستیم و به نظرم این شرایط نسبت به سال گذشته که رقابت‌ها طول کشید، برای تیم‌ها بهتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha