• چهارشنبه / ۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94090403004
  • خبرنگار : 90136

راه‌اندازی مرکز اختصاصی ارتباط با مشتریان برای زائران اربعین توسط ایرانسل

راه‌اندازی مرکز اختصاصی ارتباط با مشتریان برای زائران اربعین توسط ایرانسل

ایرانسل از راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

ایرانسل از راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، کارشناسان این مرکز تا پایان عزاداری‌های اربعین حسینی در 24 ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تماس‌های مشترکان ایرانسل هستند.

برای ارتباط با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی، زائران ایرانسلی می‌توانند در مدت اقامت خود در کشور عراق، با شماره 00989377110000 تماس گرفته و پرسش‌های خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند یا با نشانی ایمیل arbaein@mtnirancell.ir در ارتباط باشند.

همچنین نرم افزار «ایرانسل من» برای مدیریت حساب ایرانسلی، خرید شارژ و بسته اینترنت همراه، در کشور عراق نیز در دسترس زائران اربعین حسینی است. مشترکان ایرانسل می‌توانند این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا، از وب‌سایت ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی به صورت رایگان دریافت کنند.

ایرانسل امسال برای نخستین بار در گردهمایی عظیم اربعین حسینی، در تمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در کشور عراق، به طور دائم به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیام کوتاه می‌پردازد. همچنین زائران ایرانسلی امسال نیز می‌توانند از تخفیف ویژه رومینگ ایرانسل تا پایان آذرماه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha