• دوشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94090200960
  • خبرنگار : 71496

شمار شهدای انتفاضه به 95 تن رسید/ دستور نتانیاهو برای تشدید حملات به الخلیل

شمار شهدای انتفاضه به 95 تن رسید/ دستور نتانیاهو برای تشدید حملات به الخلیل

انتفاضه قدس وارد پنجاه و چهارمین روز خود شد. در درگیری‌های روز یکشنبه و امروز (دوشنبه) در مناطق مختلف کرانه باختری چهار فلسطینی به شهادت رسیده و چندین نفر دیگر زخمی شدند و به این ترتیب شمار شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه به 95 تن رسید.

انتفاضه قدس وارد پنجاه و چهارمین روز خود شد. در درگیری‌های روز یکشنبه و امروز (دوشنبه) در مناطق مختلف کرانه باختری چهار فلسطینی به شهادت رسیده و چندین نفر دیگر زخمی شدند و به این ترتیب شمار شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه به 95 تن رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جدیدترین عملیات مقاومتی یک فلسطینی با خودروی خود یکی از صهیونیست‌های ساکن شهرک یهودی "حومش" در شمال غربی نابلس را زیر گرفت.

سایت عبری زبان 0404 ضمن اشاره به این مطلب، افزود: در پی این اقدام این شهرک نشین به شدت زخمی شد.

مجری این عملیات موفق شد پس از اجرای این عملیات از آن مکان متواری شود.

همچنین اشغالگران صهیونیست امروز به سوی گروهی از دختران فلسطینی در مقابل بازار "محنیه یهودا" واقع در شهر قدس آتش گشودند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از قدس، در پی این جنایت یکی از این دختران به شهادت رسید و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

پلیس اسرائیل مدعی شد که این دختران با سلاح سرد قصد حمله به نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس را داشتند.

روز یکشنبه نیز یک دختر جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس، جوانی دیگر در قدس اشغالی به ضرب گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست و یک جوان هم در شمال الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند. شمار مجروحان انتفاضه نیز از آغاز تاکنون به مرز 11000 تن رسیده است.

ده ها نفر نیز روز یکشنبه در مناطق مختلف کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

از سوی دیگر، جوانی فلسطینی با سلاح سرد به یک شهرک نشین صهیونیست در جنوب بیت لحم حمله کرده و او را از پای درآورد. با کشته شدن این صهیونیست، شمار کشته‌های اسرائیلی‌ها از آغاز انتفاضه به 19 تن رسید و شمار زخمی‌های آنها نیز از 300 تن گذشت.

این درحالی است که سازمان "ستاره سرخ داوود" فاش کرده است که شمار حقیقی کشته های صهیونیست‌ها 21 نفر است.

از سوی دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ارتش دستور داده است تا تدابیر امنیتی شدیدی را در شهر الخلیل، واقع در جنوب کرانه باختری به اجرا بگذارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو، شامگاه یکشنبه به ارتش این رژیم دستور داده اقدام به محاصره و بازرسی گسترده منازل فلسطینیان در شهر الخلیل کرده و جلوی ادامه عملیات های مقاومت در این منطقه را بگیرند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه تاکنون موفق به کنترل اوضاع در کرانه باختری و به ویژه شهر الخلیل نشده است و عملیات های مقاومتی فلسطینیان در این شهر با قدرت ادامه دارد و نسبت به روزها و هفته های قبل افزایش بی سابقه ای داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha