• شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94052413336
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

مدیر حراست ستاد اقامه نماز:

مطالعات نماز گسترش یابد

مطالعات نماز گسترش یابد

مدیر حراست ستاد اقامه نماز کشور با بیان این‌که «ترویج فرهنگ نماز باید جزو برنامه‎های اولویت‎دار قرار بگیرد» بر ضرورت گسترش مطالعات نماز تاکید کرد.

مدیر حراست ستاد اقامه نماز کشور با بیان این‌که «ترویج فرهنگ نماز باید جزو برنامه‎های اولویت‎دار قرار بگیرد» بر ضرورت گسترش مطالعات نماز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری، رضا بیگدلی در آیین افتتاحیه دوره آموزشی یاوران نماز «شبکه ملی امین» که با حضور 900 نفر از استان‎های منطقه سه کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز از متن انقلاب جوشیده است و وابسته به دفتر رهبری است و تاکنون نیز در سطح کشور کمترین میزان شکایت‏‌ها را داشته است چراکه روحیه جهادگری موجود در این ستاد آن را واکسینه می­‌کند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق در همه امور، رعایت اخلاق اجتماعی و به‎ویژه اخلاق در نماز را خواستار شد.

بیگدلی با بیان این‌که «ترویج فرهنگ نماز باید جزو برنامه‎های اولویت‎دار قرار بگیرد» بر ضرورت گسترش مطالعات نماز تاکید کرد.

وی همچنین به نیروهای شرکت کننده در این دوره آموزشی توصیه کرد در انجام به موقع امور کوشا باشید و اهتمام ویژه داشته باشید چراکه گذشت زمان موجب بی‎اثر شدن کارها می‌شود.

بیگدلی یاوران نماز را فرصتی بی‌بدیل برای ترویج نماز دانست و با یادآوری لزوم تغذیه فکری یاوران نماز، اظهار کرد: در همین راستا در استان‌ها تشکیل شبکه‎ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین به اهمیت جایگاه نصیحت در اسلام اشاره کرد و گفت: روزی پیامبر اکرم(ع) به امام علی(ع) گفتند: یا علی مرا نصیحت کن، امام علی تعجب کردند و گفتند: چگونه من شما را موعظه کنم، در حالی‌که شما برتر از من هستید و پیامبر(ص) فرمودند: ای علی تعجب نکن در موعظه و تذکر نفعی وجود دارد که در دانستن وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha