• جمعه / ۹ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 94050904539
  • منبع : نمایندگی خوزستان

ملی​‌پوش فوتسال بانوان: به دنبال قهرمانی آسیا هستیم

ملی​‌پوش فوتسال بانوان: به دنبال قهرمانی آسیا هستیم

بانوی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا گروه سختی داریم ولی می​‌رویم تا قهرمانی را به دست آوریم.

بانوی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا گروه سختی داریم ولی می​‌رویم تا قهرمانی را به دست آوریم.

سهیلا ملمولی در گفت​گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: تیم‌ملی ایران با تیم​های ازبکستان، هنگ‌​کنگ و مالزی هم​گروه شده است. گروه سختی داریم ولی با توجه به بازی​های دوستانه‌​ای که با این رقبا انجام داده​‌ایم، نسبت به دوره‌های قبلی از آن​ها شناخت داریم.

وی بیان کرد: به هر حال این مسابقات، رقابتهای آسیایی و از اهمیت بالایی برخوردار است. همه برای قهرمانی می‌​آیند و ما هم تمام تلاش​مان را می‌​کنیم تا ان‌شاءالله نتیجه‌​ای درست و حسابی به دست آوریم.

این ملی‌​پوش خوزستانی در ارزیابی از حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: از ازبکستان شناخت داریم و در مسابقات آسیایی چهار سال پیش نیز با این تیم بازی کرده بودیم. تیم خوبی است و البته هیچ تیمی بدون تمرین وارد این رقابت​ها نمی‌​شود و تمام تیم‌ها مدعی هستند و می‌​جنگند که نتیجه بگیرند.

وی افزود: از تیم​های مالزی و هنگ‌​کنگ هم شناخت داریم و طی بازی​های آسیایی سال گذشته که با هنگ‌کنگ بازی کردیم، این تیم نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود و روی ما خیلی فشار آوردند و به سختی توانستیم نتیجه بازی را از آن خود کنیم.

ملمولی بیان کرد: تمام تلاش ما کسب عنوان قهرمانی است و این پتانسیل و توانایی در تیم‌ملی ایران وجود دارد. دو سال پیش هم که نایب‌قهرمان شدیم، کمی بدشانسی آوردیم و ان​شاءالله امسال می​‌رویم که قهرمانی را به دست آوریم.

وی درباره سپردن هدایت تیم‌ملی به فروزان سلیمانی، مربی خوزستانی گفت: سلیمانی پرونده و کارنامه خیلی خوبی در کشور دارد و تیم​های او همیشه جزو تیم​های مقام​‌آور لیگ برتر بوده‌اند. او با ملی ​حفاری نیز دو سال متوالی به قهرمانی رسیده و این لیاقت را داشت که سرمربی تیم‌ملی ایران شود.

وی درباره شرایط فوتسال خوزستان هم گفت: فوتسال خوزستان یکی از ارکان​های مهم فوتسال کشور است و اگر تیم​های خوزستانی در لیگ برتر نبودند، فکر می​‌کنم فوتسال ایران این قدر قوی نمی‌​شد. خوزستان بازیکنان خوبی را هم به تیم‌ملی معرفی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha