• شنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94033016906
  • منبع : نمایندگی خوزستان

ملی​‌پوش وزنه‌​برداری جوانان: در مسابقات جهانی می‌توانستم مدال بگیرم

ملی​‌پوش وزنه‌​برداری جوانان: در مسابقات جهانی می‌توانستم مدال بگیرم

وزنه‌​بردار خوزستانی تیم‌ملی جوانان گفت: در مسابقات جهانی می‌توانستم به مدال دست پیدا کنم اما امیدوارم در رقابت‌های بعدی جبران کنم.

وزنه‌​بردار خوزستانی تیم‌ملی جوانان گفت: در مسابقات جهانی می‌توانستم به مدال دست پیدا کنم اما امیدوارم در رقابت‌های بعدی جبران کنم.

رضا دهدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره کسب جایگاه پنجمی مسابقات جهانی لهستان، اظهارکرد: دو سال بود که تیم‌ملی جوانان ایران به مسابقات جهانی اعزام نشده بود و پس از این دو سال، امسال با چهار ملی​‌پوش در این رقابت​ها شرکت کرد. من هم در این پیکارها در یک ضرب و دو ضرب به ترتیب با ثبت رکوردهای 154 و 186 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفتم.

وی خاطرنشان‌کرد: حریفانم در یک ضرب خیلی قدرتمند بودند ولی در دو ضرب به این صورت نبودند و من اگر در دو ضرب وزنه 191 کیلوگرمی را بالای سر می‌بردم، می‌توانستم به مدال برنز دست پیدا کنم و خودم را نشان دهم. من برای دومین بار بود که در مسابقات بین‌​المللی شرکت می​‌کردم. سال 2012 نیز در مسابقات آسیایی نوجوانان شرکت داشتم که به نایب‌قهرمانی رسیدم.

وزنه‌​بردار دسته 94 کیلوگرم تیم‌ملی جوانان، بیان‌کرد: به نظرم عملکرد تیم‌ملی با توجه به این‌که پس از دو سال در این مسابقات شرکت می‌کرد و شش مدال به دست آورد، خوب بود، هر چند که می‌توانستیم بهتر از این‌ هم کار کنیم.

وی گفت: خود من یک ‌ماه پیش از اعزام به این مسابقات از ناحیه کتف دچار آسیب​ دیدگی شدم و همین باعث شد که مربیان فشار روی من را کم کنند. من در حالی که در اوج بودم، آمادگی​‌ام از صد درصد به 80 درصد رسید ولی در ادامه ​توانستم به تمرینات اردو برگردم و همراه با تیم به مسابقات جهانی اعزام شوم. در هر صورت هم من و هم موسوی، دیگر وزنه​‌بردار خوزستانی تیم‌ملی می‌توانستیم به مدال دست پیدا کنیم اما به این صورت نشد و امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنیم.

دهدار در ادامه با اشاره به رقابت​هایی که قرار است خود را برای آن آماده کند، عنوان‌کرد: مسابقات بزرگسالان آسیا را پیش‌رو داریم؛ باتوجه به این‌که تیم‌ملی بزرگسالان مسابقات جهانی آمریکا را پیش‌رو دارد، قرار است از ترکیب اصلی مانند بهداد سلیمی و کیانوش رستمی استفاده نکنند، چرا که بدن​های آن‌ها خراب می‌​شود و قصد دارند از نفرات تیم‌ملی جوانان استفاده کنند. قرار است من و موسوی هم به اردوی تیم‌ملی دعوت شویم. این رقابت‌ها فرصتی است که از آن استفاده کنیم و خودمان را نشان دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha