• یکشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94031005976

نگاهی به بازیکنان خارجی لیگ برتر پینگ پنگ ایران

نگاهی به بازیکنان خارجی لیگ برتر پینگ پنگ ایران

از چهار بازیکن خارجی حاضر در لیگ برتر تنیس روی میز ایران تنها یک نفر از آنها از رنکینگ زیر 100 جهانی برخوردار است.

از چهار بازیکن خارجی حاضر در لیگ برتر تنیس روی میز ایران تنها یک نفر از آنها از رنکینگ زیر 100 جهانی برخوردار است.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، لیگ برتر تنیس روی میز ایران در حالی روز سه‌شنبه دوازدهم خرداد ماه به اتمام می‌رسد که در بین تیم‌های لیگ برتری، دو تیم پتروشیمی بندر امام (ره) و شهرداری تبریز هر یک از دو بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده کردند.

تیم تنیس روی میز پتروشیمی با بهره بردن از توماس کینات آلمانی با رنکینگ جهانی 147 و ویکسینگ چن ، بازیکن چینی الاصل اتریشی با رنکینگ جهانی 57 در ر‌قابت‌ لیگ برتر تنیس روی میز حضور پیدا کرده است.

این دو بازیکن خارجی تاثیر زیادی در رسیدن پتروشیمی به فینال لیگ برتر تنیس روی میز داشتند و در مرحله رفت فینال نیز موفق شدند پوئن‌های تاثیرگذاری را برای این تیم به دست بیاورند.

کینات در مرحله رفت دیدار فینال در یک مسابقه یک طرفه امین میر الماسی از د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست داد اما این بازیکن آلمانی با نتیجه‌ مشابه مقابل نیما عالمیان مغلوب شد.

همچنین ویکسینگ چن نیز در همین دیدار موفق شد افشین نوروزی، ملی‌پوش تیم تنیس روی میز ایران را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست دهد. این بازیکن در یک دیدار نفس گیر و با نتیجه‌ نزدیک سه بر دو نوشاد عالمیان برترین بازیکن تیم تنیس روی میز ایران را هم شکست داد.

پتروشیمی با تکیه بر این دو بازیکن سعی دارد تا شکست خود در دیدار رفت را جبران کند.

دیگر تیم لیگ برتر تنیس روی میز ایران که از حضور بازیکنان خارجی استفاده کرد، شهرداری تبریز بود. "شو پنگ" و "دورو فی" دو بازیکن چینی شهرداری بودند که در این فصل از ر‌قابت‌های لیگ برای این تیم به میدان رفتند. البته این دو بازیکن چینی شهرداری تبریز در رنکینگ جهانی حضور ندارند و حتی شهرداری با داشتن این دو بازیکن نیز نتوانست در دیدار نیمه نهایی مقابل د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د کاری از پیش ببرد و در نهایت این د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د بود که با کمک ملی‌پوشان خود توانست به دیدار فینال راه پیدا کند.

حضور بازیکنان خارجی در لیگ تنیس روی میز اتفاق تازه ای نیست. حداکثر دریافتی بازیکنان خارجی حاضر در لیگ تنیس روی میز ایران حدود 40 میلیون تومان است. با این حال حضور برخی بازیکنان خارجی که گاها حتی در رنکینگ جهانی نیز حضور ندارند سبب بالا رفتن کیفیت ر‌قابت‌های لیگ نمی‌شود.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha