• یکشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 94030301742
  • منبع : مطبوعات

واکنش اسماعیلی به رفتار کوچک‌زاده

واکنش اسماعیلی به رفتار کوچک‌زاده

پرویز اسماعیلی معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در یادداشتی با عنوان" فریاد" به رفتار مهدی کوچک‌زاده در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

پرویز اسماعیلی معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در یادداشتی با عنوان" فریاد" به رفتار مهدی کوچک‌زاده در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این یادداشت کوتاه که در صفحه اینستاگرام پرویز اسماعیلی منشر شده به این شرح است:

یک. امام خمینی رحمت الله علیه: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

دو. رهبر معظم انقلاب: هیچ کس نباید مذاکره کنندگان را سازش کار بداند و یا مورد تضعیف و توهین قرار دهد (92/8/12). اطمینان داریم تیم مذاکره کننده اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نمی دهند (93/4/16). مذاکره کنندگان ما حقا و انصافا، و با منطق ایستادگی می کنند (93/9/6). و... سه. جان کری: در طول خدمتم تنها دیپلماتی که در مذاکرات سر من بارها داد کشیده، جواد ظریف است. به او گفتم در طول عمرم هیچ فردی اینگونه سرم فریاد نکشیده و مرا اینگونه متهم به سوء نیت و بی اعتمادی نکرده بود.

چهار. آقای کوچک زاده جانباز دفاع مقدس و انسان دلسوزی است. ان شاالله هدفش از اینگونه سخن گفتن با "فرزند انقلاب" این است که او این حرارت و فریاد را در دور بعدی مذاکرات بیشتر به طرف آمریکایی منتقل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۹:۵۶

پيشنهادميکنم اقاي کوچک زاده خانه نشيني رااختيارکندشايد بيشتر مثمر ثمر باشد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۰:۲۵

از نمايندگان محترم توقع داريم بجاي منافع شخصي به منافع کل مردم ايران فکر کنند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۲:۳۵

باعث تاسف هست .... دکتر ظريف حمايتت ميکنيم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۷:۳۹

با توجه به سابقه آقاي کوجک زاده در اموري مانند غوغا سالاري ايشان بيشتر تمايل به عکسهايي با ژست دهان باز دارند. لطفا کمي تفکر در امور را پيشه خود سازيد.