• دوشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۸:۵۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94022816718

مدال برنز مسابقات جهانی تکواندو بر گردن یعقوبی

مدال برنز مسابقات جهانی تکواندو بر گردن یعقوبی

ابوالفضل یعقوبی با قبول شکست مقابل جواد اچاب از بلژیک فینال مسابقات جهانی را از دست داد و به مدال برنز رسید.

ابوالفضل یعقوبی با قبول شکست مقابل جواد اچاب از بلژیک فینال مسابقات جهانی را از دست داد و به مدال برنز رسید.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل یعقوبی در برابر حریفی از کشور بلژیک با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

در این دیدار اولین امتیاز توسط اچاب بدست آمد در ادامه یعقوبی امتیاز خود را جبران کرد اما نتیجه در پایان راند دوم 5 بر 3 پایان رسید. در راند سوم نیز یعقوبی نتوانست امتیازات را جبران کرد و در یک رقابت نزدیک در راند پایانی یعقوبی با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و از رسیدن به مرحله نهایی بازماند و مدال برنز گرفت.

تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم ایران برای راهیابی به جمع 4 هوگوپوش برتر، در نخستین گام با نتیجه 14 بر 10 داویلانی از برزیل را از پیش رو برداشت، در ادامه با غلبه 15 بر 3 بر اوهاید بیرکی از تونس گام به مرحله سوم گذاشت و در ادامه با راد تابت از اردن (دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2014) رقابت کرد که دراین مبارزه با نتیجه 8 بر 3 برنده از شیاپ چانگ خارج شد و به مرحله یک چهارم راه یافت.

یعقوبی برای راهیابی به جمع 4 تکواندوکار برتر وزن سوم با ولادیمیر کیم روس رقابت کرد که در پایان راند دوم نماینده میزبان را 15 بر 3 شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت.

پیش از این کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی وزن 57- کیلوگرم بانوان با قبول شکست 5 بر 2 مقابل مایو هامادا از ژاپن (نایب قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان) از راهیابی به دیدار نهایی بازماند و مدال برنز مسابقات را بر گردن آویخت و تنها مدال بانوان در تکواندو قهرمانی جهان را رقم زد.

در ادامه مهدی خدابخشی برای رسیدن به مرحله نهایی با تاهیر گولیک از آلمان (قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی) رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha