• سه‌شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94022917144

پس از قهرمانی تکواندو در مسابقات جهانی

بیژن مقانلو: هدف بعدی تکواندو 4 مدال المپیک است

بیژن مقانلو: هدف بعدی تکواندو 4 مدال المپیک است

بیژن مقانلو که قهرمانی مسابقات جهانی تکواندو را حاصل اتحاد و همدلی می داند گفت: با امید و تلاش و یک برنامه ریزی منسجم به قهرمانی رسیدیم.

بیژن مقانلو که قهرمانی مسابقات جهانی تکواندو را حاصل اتحاد و همدلی می داند گفت: با امید و تلاش و یک برنامه ریزی منسجم به قهرمانی رسیدیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی تکواندو ایران با کسب 65 امتیاز قهرمان مسابقات جهانی روسیه شد. این تیم با کسب 3 مدال طلای فرزان عاشور زاده، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی و یک برنز ابوالفضل یعقوبی سکوی قهرمانی را از آن خود کرد. این دومین قهرمانی تیم ملی تکواندوی ایران در طول تاریخ 42 ساله مسابقات جهانی بود. پیش از این ایران یک بار در سال 2011 قهرمان جهان شده بود.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو مردان در گفتگو با خبرنگار ورزشی دانشجویان ایران (ایسنا) در خصوص قهرمانی قدرتمندانه تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه گفت: با همفکری، همدلی، تلاش، امید و با یک برنامه ریزی منسجم به قهرمانی رسیدیم. ما از پتانسیل های موجود حداکثر بهره وری را داشتیم. این قهرمانی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت غیور ایران تقدیم می کنم. امیدوارم توانسته باشیم دل مردم را شاد کنیم.

وی در ادامه افزود: ما نشان دادیم با شفاف سازی و اعتماد به جوانان می توان کارهای بزرگ کرد. البته این اعتماد منطقی و به جا است. یک قهرمان باید خود را شایسته قهرمانی بداند تا بتواند بر سکوی قهرمانی بایستد و ما این باور را در ملی پوشان ایجاد کردیم. داشتن ظرفیت برای اینکه ورزشکار در راه قهرمانی بماند یکی از این مهمترین فاکتور هاست.

وی با اشاره به اینکه تمام ملی پوشان لایق کسب مدال بودند، خاطر نشان کرد: همه بازیکنان شایسته کسب مدال بودند و شانس گرفتن مدال داشتند. به جز یک وزن در بقیه اوزان تمام بازیکنانی که از سد تکواندو کاران ما گذشتند تا قهرمانی پیش رفتند و این نشان دهنده قدرت تیم ما بود. خدا را شاکرم که با تدبیر و تنوع در استراتژی هایمان توانستیم قهرمان شویم.

سرمربی تیم ملی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین مربی جهان، اذعان کرد: این هم افتخاری بود برای من و ورزش کشور و این موفقیت تنها برای من نبود بلکه حاصل تلاش زحمتکشان و دلسوزان جامعه تکواندو بود.

مقانلو در رابطه با هدف بعدی تیم ملی تکواندو اظهار کرد: ما برای رسیدن به 4 مدال المپیک تلاش خواهیم کرد. برای دستیابی به 4 مدال خوشرنگ راه ادامه دارد. قصد داریم به آینده با تمرکز بیشتری نگاه کنیم و نقاط منفی خود را اصلاح کرده و نقاط مثبتمان را پایدار و پر رنگ کنیم تا به هدفمان برسیم.

وی در پایان گفت: خوشحالم که با یک مجموعه قدرتمند کار می‌کنم. باید از پولادگر ، رییس فدراسیون و ذوالقدری، مدیر تیم های ملی تشکر کنم که در این راه سخت باعث دلگرمی و قهرمانی ما شدند. از مربیان تیم ملی مهدی بی باک، مهرداد یوسفی و تک تک بازیکنان تشکر ویژه دارم و به همه آنها می بالم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۹ ۱۲:۲۲

تبريک به آقاي مقانلو دوست داشتني.