• یکشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94022715442
  • خبرنگار : 71442

مسعود کرامتی:

حمایت مدیران تلویزیون از برنامه‌ها عجیب نیست

حمایت مدیران تلویزیون از برنامه‌ها عجیب نیست

مسعود کرامتی که این روزها مشغول نگارش متون مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» است، ادامه‌ی تولید این مجموعه را که 20 قسمت از آن تولید شده است، از خرداد ماه عنوان کرد.

مسعود کرامتی که این روزها مشغول نگارش متون مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» است، ادامه‌ی تولید این مجموعه را که 20 قسمت از آن تولید شده است، از خرداد ماه عنوان کرد.

این هنرمند و کارگردان همچنین درباره‌ی لزوم حمایت مدیران تلویزیون از مجموعه‌های تلویزیونی اظهار کرد: وقتی کاری برای تلویزیون است، مدیران در رده‌های مختلف پروسه‌ای که انجام می‌شود، مسؤول هستند. اگر آنها حمایت می‌کنند کار عجیبی نیست و طبیعی است که باید حمایت کنند.

کارگردان «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا،‌ با اشاره به اتفاقاتی که برای مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» رخ داد، گفت: کار مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» پیچیده شد. سال گذشته 20 قسمت از کار را ساختیم و بعد از تغییر مدیریتی سازمان قرار شد ادامه کار را شروع کنیم. اما به دلایل مسائل مالی پیش نیامد.

کرامتی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ادامه ساخت این مجموعه گفت: «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» اکنون در حال نگارش متون و پیش تولید است. این مجموعه تا اوایل خرداد ماه ادامه ساخت خود را از سر می‌گیرد.

او گفت: این مجموعه که به شکل اپیزودیک طراحی شده است، در حال پیش تولید است و چیزی که عنوان شده، قرار است پس از ایام رمضان پخش خود را آغاز کند.

مسعود کرامتی درباره لزوم حمایت مدیران از آثار تلویزیون گفت: اگر مدیران از مجموعه تلویزیونی حمایت می‌کنند کار عجیبی نیست؛ برای اینکه کار برای تلویزیون است و مدیران مسؤول هستند.

او در ادامه گفت: وقتی کاری می‌خواهد به اجرا برسد در تمام مراحل ساخت روی آن نظارت می‌شود و به مراقبت می‌رسد تا لحظه‌ای که به پخش برسد. حتی سریالی که 10 سال پیش پخش شده است باز هم از سوی شورای نظارت، نظارت می‌شود تا مبادا مشکلی داشته باشد و سال‌هاست این شکل نظارت رویه دارد در نتیجه اگر حمایتی صورت می‌گیرد کار عجیبی نیست.

کرامتی با اشاره به مجموعه «در حاشیه» که آیا مدیران تلویزیون از این مجموعه حمایت کرده‌اند؟ گفت: من این مجموعه را کامل ندیدم اما این مجموعه نه آن بیمارستانی بود که دکتر داشته باشد،‌ مریض داشته باشد و نه ارتباط بین بیمار و دکتر مطرح می‌شد نمی‌دانم مشکل کسانی که اعتراض کردند چه بود و برای چه اعتراض کردند و متوجه نشدم جنجال برای چه بود. اما برای دوستان پزشکی که این جنجال را راه انداختند متاسفم به دلیل اینکه موضوع ربطی به پزشکی و جامعه پزشکی که مورد انتقاد قرار بگیرد نداشت.

این کارگردان در پایان درباره‌ی توقف مجموعه «سرزمین کهن» نیز اظهار کرد: در ارتباط با این مجموعه نیز برخورد غیرمسؤولانه‌ای صورت گرفت؛ البته نمی‌دانم حق با چه کسی بود اما برخورد غیرمسؤولانه‌ای نسبت به این مجموعه صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» مسعد کرامتی نام مجموعه‌ای است که از مدت‌ها قبل قرار بود ساخته شود. این سریال که قرار است به شکل اپیزودیک به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه ساخته شود، پس از گذشت پروسه‌ی زمانی یک سال و نیمه، سال قبل با حضور شقایق دهقان، فریبا جدی‌کار، امیررضا دلاوری، پردیس احمدیه، محمود بهروزیان، علی عامل‌هاشمی در منطقه مرزداران تهران کلید خورد. اما پس از ساخت 20 قسمت مجموعه به دلیل مسائل مالی پیش نرفت.

ضمن اینکه متن این مجموعه تاکنون چندین بار بازنویسی شده است اما موضوع اصلی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» استفاده از برخوردهای زندگی و مسائل روزمره است و قصه در فضایی آپارتمانی می‌گذرد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: شیوا نویسنده وبلاگی به نام یادداشت‌های یک زن خانه‌دار است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته‌های او نظر می‌دهند در میان می‌گذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha