• سه‌شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94012509045
  • خبرنگار : 90047

درویش‌زاده: در سال 94 حداقل یک مدال می‌گیریم

درویش‌زاده: در سال 94 حداقل یک مدال می‌گیریم

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: با توجه به این که امسال شرایط بهتری از نظر بودجه داریم، تمام تلاشمان را به کسب مدال معطوف خواهیم کرد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: با توجه به این که امسال شرایط بهتری از نظر بودجه داریم، تمام تلاشمان را به کسب مدال معطوف خواهیم کرد.

جعفر درویش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این نکته که سال 94 سال موفقیت و مدال برای ژیمناستیک خواهد بود، تصریح کرد: از آنجا که امسال دو رویداد مهم همچون مسابقات دانشجویان جهان در تیرماه و قهرمانی مردان آسیا در مردادماه را پیش‌رو داریم سال پرکار و سختی است که امیدوارم با کسب حداقل یک مدال، شرایط خوبی را برای ژیمناستیک در سال 94 رقم بزنیم.

وی گفت: مسابقات دانشجویان جهان از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و اگر ما بتوانیم یک تیم چهار نفره را راهی این مسابقات کنیم از نظر رنکینگ جهانی جایگاه بهتری خواهیم داشت بنابراین در حال مذاکره و رایزنی با دکتر پورکیانی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی هستیم که در صورت امکان در این مسابقات به صورت تیمی شرکت کنیم.

تیم ملی ژیمناستیک ایران

درویش‌زاده اظهار کرد: مسابقات دانشجویان جهان تورنمنت خوبی برای ژیمناست‌ها خواهد بود تا با کسب تجربه و محک خود در این رقابت‌ها در شرایط بهتری خود را برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا که ششم مرداد ماه برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو است، آماده کنند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک افزود: تمام تلاش کادرفنی بر این مبناست تا بهترین‌ها را راهی این دو تورنمنت مهم کند تا نتیجه‌ کار راضی کننده باشد. به همین خاطر از میان 16 نفری که اول اردیبهشت ماه در رقابت‌های انتخابی شرکت می‌کنند، تنها کسانی راهی مسابقات دانشجویان جهان خواهند شد که در وهله نخست دانشجو باشند و سپس رکوردهای پیش‌بینی شده را کسب کنند.

درویش‌زاده اضافه کرد: هدف ما این است که حداکثر چهار ژیمناست را عازم مسابقات دانشجویان جهان کنیم. البته این مساله بستگی به میزان بودجه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی دارد که مشکلی برای اعزام ژیمناست‌ها به صورت تیمی نداشته باشد.

درویش‌زاده در پایان گفت: اگر ما بتوانیم خروجی خوبی را از مسابقات دانشجویان جهان کسب کنیم، در مسابقات قهرمانی مردان آسیا نیز عملکرد موفقی خواهیم داشت. بنابراین مسابقات دانشجویان جهان کلید موفقیت ژیمناستیک در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیاست.

انتها‌ی‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha