• جمعه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۳:۰۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93122212632
  • خبرنگار : 71404

امیرمحمد زند:

حضور در برنامه‌های تحویل سال زکات کاری هنرمندان است

حضور در برنامه‌های تحویل سال زکات کاری هنرمندان است

امیرمحمد زند - بازیگر سریال نوروزی «فوق سری» - درباره اینکه آیا با حضور چهره‌های هنری در برنامه‌های تحویل سال و پرداخت دستمزدهای بالا به آنها موافق است؟ خاطرنشان کرد: به نظرم حضور در برنامه‌های تحویل سال وظیفه هنرمندان است و اتفاقا باید این کار را به عنوان زکات کاری‌شان برای شادی مردم انجام دهند.

امیرمحمد زند - بازیگر سریال نوروزی «فوق سری» - درباره اینکه آیا با حضور چهره‌های هنری در برنامه‌های تحویل سال و پرداخت دستمزدهای بالا به آنها موافق است؟ خاطرنشان کرد: به نظرم حضور در برنامه‌های تحویل سال وظیفه هنرمندان است و اتفاقا باید این کار را به عنوان زکات کاری‌شان برای شادی مردم انجام دهند.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، در ادامه مطلب بالا گفت: شخصا با پرداخت دستمزد بالا به هنرمندانی که در برنامه‌های تحویل سال حضور پیدا می‌کنند، خیلی موافق نیستم و نمی‌دانم این ماجرا چطور بوده و از کجا آمده است. تا جایی که من می‌دانم تلویزیون برای خودش و همچنین مهمانانی که دعوت می‌کند، تعاریفی دارد و از حد در نظر گرفته شده که از آن به عنوان هدیه یاد می‌شود، بیشتر پرداختی نخواهد داشت. اینکه مردم دوست دارند هنرمندان کشورشان را با شخصیت واقعی خودشان در برنامه‌های تحویل سال ببینند، قطعا جذاب است.

وی سپس بیان کرد: مسلما وقتی مردم با هنرمندان کشورشان سال را تحویل می‌کنند، خیلی حس بهتری دارند و یک احساس همبستگی نزدیکی میان مردم و هنرمندان به وجود می‌آید. به نظرم یک بخش عمده‌ای از آن وظیفه هنرمندان است که این کار را به عنوان زکات کاری‌شان انجام بدهند؛ حالا اگر هدیه‌ای هم دریافت کردند خوب است ولی اینکه دستمزد سنگین بخواهند، درست نیست.

زند که اولین بار است در سریال‌های نوروزی تلویزیون حضور دارد، در ادامه گفت‌وگوی خود از ایفای نقشش در سریال مهدی فخیم‌زاده گفت و افزود: در سریال «فوق سری» نقش دانیال - برادر کوچک آقای محمد صادقی - را بازی می‌کنم که هردو در کار مواد مخدر هستیم. به نظرم نقشم در این سریال هم به لحاظ ظاهری و هم به لحاظ شخصیتی متفاوت‌تر از کارهای قبلی‌ام است. در کل ایفای نقش‌های منفی هر بازیگری را تحریک می‌کند تا در پرونده کاریش متفاوت‌تر باشد.

او تأکید کرد: اگر یک نقش منفی در یک اثر نمایشی خوب دربیاید، قهرمان قصه و نقش‌های مثبت هم قطعا ارزشمند می‌شوند ولی اگر نقش منفی داستان ضعیف کار کند هیچ وقت قهرمان قصه و نقش‌های مثبت اُبهت خودشان را پیدا نمی‌کنند. به نظرم بازی کردن در نقش‌های منفی کمک بزرگی برای رساندن مفاهیم اصلی فیلم و سریال‌ها هستند.

بازیگر سریال «فوق سری» از اولین تجربه کاری‌اش با مهدی فخیم‌زاده ابراز رضایت کرد.

وی سپس درباره اولین تجربه بازی‌اش در سریال‌های نوروزی تلویزیون اظهار کرد: اولین باری است که برای نوروز تلویزیون کار انجام می‌دهم. تجربه خوبی بود؛ ضمن اینکه امسال به دلیل تقارن نوروز با ایام فاطمیه (س) سریال‌ها خیلی به سمت طنز نخواهند رفت اما کارهای شیرین و جذابی خواهد شد تا ان‌شاءالله هم شأنیت این روزهای عزیز حفظ شود و هم اینکه مردم عزیز در ایام نوروز سرگرم شوند.

امیرمحمد زند در پایان گفت‌وگوی خود درباره اینکه آیا باز هم کار اجرا در تلویزیون خواهد کرد؟ گفت: در حال حاضر کار اجرا را رها کرده‌ام و اعتقادم این است که کار اجرا خیلی در تخصص من نیست. پیش از این برنامه «سینما چهار» را اجرا می‌کردم اما دیگر کاری را اجرا نکردم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha