یک مدرس دانشگاه تبلیغات توسط چهرههای هنری و ورزشی را گامی موثر در ارتقای صنعت و اقتصاد دانست و تاکید کرد: اصل عمل کار خوبی است؛ به شرط اینکه با رعایت ملاحظات و قوانین مربوط به مسائل حاشیهای همراه باشد.
سعید خال در گفتوگو با خبرنگار بخش رسانه ایسنا با بیان اینکه در امر تبلیغات توسط چهرهها، باید ساماندهی صورت بگیرد، اظهار کرد: بالاخره بحث تبلیغات موضوعی است که امروزه بدون توجه به نگرشهای جهانی در عرصه تبلیغات هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ محتوایی به سرانجام و نتیجهای نمیرسد؛ ضمن اینکه از یک سو پیشرفت تکنولوژیهای نوین ارتباطی در عرصه ارتباطات و از سویی دیگر حرفهای شدن، دست به دست هم داده تا بالاخره ایران هم از این موضوع بهره ببرد و برای تبلیغات از چهرههای هنری و ورزشی استفاده کند که به نظر این اقدام میتواند گامی در جهت ارتقای صنعت و اقتصاد تبلیغات باشد.
وی همچنین تاکید کرد: تبلیغات از سوی چهرهها زمانی میتواند موثر باشد که در آن دچار ضرر و زیان نشویم؛ به نظرم این تصمیم خوبی از طرف وزارت ارشاد است، به شرط اینکه مسائل حاشیهای این مقوله را هم در نظر بگیریم و قوانین و مقررات لازم در این زمینه نیز رعایت شود تا به سبب رعایت ارزشها و مقررات، بحث تبلیغات در کشورمان حرفهای شود که در عین حال تاثیرگذاری و سودآوری به همراه داشته باشد.
این استاد ارتباطات در پایان گفتوگوی خود با ایسنا خاطرنشان کرد: تبلیغاتی در کشور میتوانند موثر باشند که به لحاظ اقتصادی ورشکسته نباشند؛ چراکه در این صورت نمیتوانند راهگشا باشند؛ ضمن اینکه حتما این مقوله را در نظر بگیریم که آزادسازی تبلیغات با هنجارها و ارزشهای جامعه ما همخوانی داشته باشد وگرنه اصل عمل با رعایت ملاحظات اقدام خوبی است.
انتهای پیام
نظرات