• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93101407626
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ:

انجمن قرآن کریم با تاخیر راه‌اندازی می‌شود

انجمن قرآن کریم با تاخیر راه‌اندازی می‌شود

معاون قرآن وعترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انجمن قرآن کریم با تاخیر راه‌اندازی می‌شود.

معاون قرآن وعترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انجمن قرآن کریم با تاخیر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشتمی در همایش مجمع بزرگ خادمان قرآن کریم که در تالار اجتماعات بنیاد پژوهش‌های اسلامی و آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همه صنوف در کشور دارای انجمن‌هایی هستند که فعالیت‌های انجام می‌دهند و حمایت‌هایی از این انجمن‌ها انجام می‌شود به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر انجمن‌هایی داریم که بسیاری از آنها قبل از انقلاب تشکیل شده اما متاسفانه مجمع خادمان قرآن کریم با تاخیر شروع به کار می‌کند.

وی ضمن اعلام راه‌اندازی مجمع خادمان قرآن کریم اظهار کرد: امیدواریم عظمت قرآن و بزرگی انجمن و اهداف آن عقب‌ماندگی تاسیس این انجمن را جبران کند و بتوانیم به اهدافمان برسیم.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: ذیل انجمن قرآن کریم اساسنامه‌ای تنظیم شده است که وزیر فرهنگ و ارشاد برای تنظیم آن 6 ساعت وقت صرف کرده و در این اساسنامه 8 مجمع تخصصی پیش‌بینی شده که روح این انجمن را تشکیل می‌دهند و پس از تشکیل هیات موسس این انجمن در تهران و سپس در شهرستان‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

حشتمی اظهار کرد: بخش پشتیبانی در خدمت این انجمن بر عهده بنده و وزیر فرهنگ و ارشاد است و آقای جنتی اعلام کرده برای انجمن قرآن کریم هرچه در توان دارد انجام خواهد داد.

وی عنوان کرد: در این انجمن پیش‌بینی صندوق خادمان، نحوه حمایت از خادمان قرآن و برخی دیگر از فعالیت‌های این انجمن شده و پس از استقرار آن و راه‌اندازی انجمن‌های تخصصی افراد دارای صلاحیت و تخصص در این زمینه شناسایی و عضو انجمن خواهند شد.

معاون قرآن وعترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه مراسم به قرائت اساس‌نامه انجمن قرآن کریم پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha