• جمعه / ۱۲ دی ۱۳۹۳ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93101206346
  • خبرنگار : 71461

گزارش ایسنا از دومین روز پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان

گزارش ایسنا از دومین روز پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان

دومین روز از پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان با برگزاری همایش «وحدت اسلامی؛ چالش‌ها و فرصت‌ها از دیدگاه قرآن » به ریاست مهدی فیض در سالن سعدی برج میلاد سپری شد.

دومین روز از پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان با برگزاری همایش «وحدت اسلامی؛ چالش‌ها و فرصت‌ها از دیدگاه قرآن » به ریاست مهدی فیض در سالن سعدی برج میلاد سپری شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز 12 دی ماه دومین روز پنجمین دوره برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان جهان اسلام بود، از جمله برنامه‌های این روز بازدید متسابقین از نفایس خطی کتابخانه ملی بود. یکی دیگر از برنامه‌های جانبی دومین از روز مسابقات، برگزاری سمینار شفا با سخنرانی اقبال نسب بود که با استقبال بی نظیری روبرو شد.

همچنین از ساعت 15 امروز مسابقات قرائت مقدماتی و حفظ نیمه نهایی شروع شد.

به گزارش ایسنا یکی دیگر از برنامه‌های حاشیه این دور از مسابقات برگزاری همایش «وحدت اسلامی، چالش‌ها و فرصت‌ها از دیدگاه قرآن» بود که ریاست این همایش را مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی برعهده داشت. در این همایش علاوه بر سخنرانی مهدی فیض، عبدالحلیم قاضی، مفتی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد علم‌الهدی، کریستین بنو و محمد جواد مهدوی‌نژاد با موضوعات مختلفی در راستای وحدت اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

یکی دیگر از برنامه‌های جانبی این همایش ارائه مقالات توسط دانشجویان مسلمان جهان اسلام بود که داوری این دور از ارائه مقالات بر عهده حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسن نواب، دکتر مودب، صفر نکونام عضو هیأت علمی دانشگاه قم،‌ محمدعلی لسانی فشارکی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی بود.

همچنین برگزاری کارگاه آموزشی ویژه متسابقین از دیگر برنامه‌های جانبی دومین روز از پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان بود.

به گزارش ایسنا پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از 11 دی ماه کار خود را آغاز کرده است و تا 14 دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha