• سه‌شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 93091811409
  • خبرنگار : 71408

در آستانه برگزاری جشنواره فیلم مردمی عمار

صادق آهنگران: نمی‌خواستم سمت هیچ جناحی باشم

صادق آهنگران: نمی‌خواستم سمت هیچ جناحی باشم

صادق آهنگران گفت: با پیوستن من به تیم اکران‌های مردمی جشنواره فیلم "عمار" احساس می‌کنم که در یک کار عظیم فرهنگی حضور دارم.

صادق آهنگران گفت: با پیوستن من به تیم اکران‌های مردمی جشنواره فیلم "عمار" احساس می‌کنم که در یک کار عظیم فرهنگی حضور دارم.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، این مداح که از چند روز قبل مسئولیت اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار را بر عهده گرفته است، بیان کرد: وقتی که این پیشنهاد به من شد، مشاهده کردم که مقام معظم رهبری عنایت زیادی به این حرکت فرهنگی دارند و خیلی محکم به این دوستان گفته‌اند که این حرکت باید ادامه دار باشد، چرا که امروز کار کردن در حوزه‌های انقلاب و... کار جهادی است.

وی که امروز 18 آذر ماه در نخستین نشست خبری اکران‌های مردمی جشنواره عمار در مسجد لولاگر تهران سخن می‌گفت، ادامه داد: من پاسدار هستم و علاقه نداشتم سمت هیچ جناحی باشم اما احساس کردم که برای بچه‌های برگزار کننده جشنواره فیلم عمار فقط منویات مقام معظم رهبری مهم است نه چیز دیگر. این دوستان به هیچ جناحی جز رهبری وابسته نیستند.

مسئول اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار با تأکید بر اینکه مردمی بودن این جشنواره می‌تواند باعث ماندگار شدنش شود، اظهار کرد: وقتی وارد جمع بچه‌های جشنواره عمار شدم، دیدم که دوستان چقدر با دید باز حرکت می‌کنند و امیدوارم که این حرکت مردمی مورد خشنودی امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری قرار گیرد.

در ادامه حاجی کرمی مدیر اجرای اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار نیز در این زمینه یادآور شد:سال گذشته نخستین سالی بود که توانستیم در کل کشور اکران مردمی داشته باشیم و سه هزار ثبت نام کننده داشتیم.

وی افزود: در اکران‌های مردمی جلودار مردم هستند و جشنواره فیلم عمار به دنبال آن‌ها حرکت می‌کند. به همین دلیل متأسفانه آمار دقیقی از تعداد اکران‌های مردمی سال گذشته نداریم.

حاجی کرمی در پایان خاطرنشان کرد: اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار هیچ محدودیتی ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند با امکانات محدود این موضوع را در شهرها، روستاها و بسیاری از اماکن پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست پدر یکی از شهدا نیز سخنرانی کرد، او درباره فرزندش، ماجراهای مربوط به 25 خرداد 88 و علاقه او به بسیج سخن گفت و هنگامی که به ماجرای شهادت پسرش و دیدار با پیکر بی‌جان او در بیمارستان رسید به شدت متأثر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha