• جمعه / ۱۴ آذر ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93091408499

معینی: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تعامل داشته باشند

معینی: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تعامل داشته باشند

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید بر روی انتخاب سرمربی تیم ملی امید و در نظر گرفتن منافع ملی اتفاق نظر داشته باشند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید بر روی انتخاب سرمربی تیم ملی امید و در نظر گرفتن منافع ملی اتفاق نظر داشته باشند.

فریدون معینی در گفت‌وگو با ایسنا، بر لزوم تعامل وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید تاکید کرد و گفت: با تعامل مناسب می‌توان یک گزینه خوب را برای تیم ملی امید در نظر گرفت و در این میان هر دو نهاد باید به یکدیگر احترام بگذارند.

او ادامه داد: در مورد مسائل فنی سرمربی تیم ملی امید، فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده است. اما وزارت ورزش نیز باید نظارت‌های خود را بر روی سرمربی تیم ملی امید داشته باشد. کرانچار نیز به دلیل برخی مسائل مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفت.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هفته آینده تکلیف سرمربی تیم ملی امید مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده باید هرچه زودتر برای انتخاب سرمربی جدید دست به کار شویم و زمان را از دست ندهیم.

معینی تصریح کرد: به هر حال ما به عنوان کشور ایران یک سری مسائل اعتقادی و فرهنگی مختص به خودمان را داریم که وزارت ورزش نیز نسبت به آن‌ها واکنش نشان داده و کرانچار را به عنوان سرمربی تیم ملی امید نپذیرفته است.

او با بیان اینکه برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید باید تمامی مسائل در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: نباید به اختلافات احتمالی میان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دامن زد. بحث تیم امید یک بحث ملی است که همه نسبت به آن دغدغه داریم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی امید اضافه کرد: خوشحالم که ما مربیان جوان بسیار موفقی را در لیگ برتر داریم که تیم‌هایشان جایگاه‌های بالایی را در اختیار دارند. اما در میان دیگر سرمربیانی که در حال حاضر در لیگ برتر حضور ندارند نیز مربیان خوب و بادانشی داریم که جزو گزینه‌های تصدی سرمربی‌گری تیم ملی امید هستند.

معینی افزود: اگر سرمربیانی که در لیگ برتر حضور دارند به تیم ملی امید نیایند مشکل خاصی پیش نمی‌آید، ما تلاش داریم هرچه زودتر تکلیف تیم ملی امید را مشخص کنیم تا با تمام توان عازم رقابت‌های انتخابی المپیک شویم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در کنار انتخاب سرمربی، ما نیاز به همکاری باشگاه‌ها برای آماده‌سازی تیم ملی امید نیز داریم. اگر باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید بگذارند، می‌توانیم به هماهنگی هرچه بیشتر دست پیدا کنیم و این هماهنگی می‌تواند منجر به صعود تیم به المپیک شود.

معینی با بیان اینکه با حضور کادر مدیریتی جدید در تیم ملی امید شرایط خوبی حکمفرما شده گفت: خوشبختانه با امکانات خوبی که مهیا شده، می‌توانیم برای صعود به المپیک امیدوار باشیم. برگزاری دیدارهای تدارکاتی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید از سوی باشگاه‌ها در نظر گرفته شود و بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید، به شرایطی مناسب برای آماده‌سازی این تیم برسیم و حسرت 40 ساله رسیدن به المپیک پایان یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha