• جمعه / ۱۴ آذر ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93091408463

"نباید بیش از این زمان را از دست بدهیم"

ذوالفقارنسب: وزارت ورزش، فدراسیون و کمیته المپیک وحدت نظر ندارند

ذوالفقارنسب: وزارت ورزش، فدراسیون و کمیته المپیک وحدت نظر ندارند

کارشناس فوتبال معتقد است که وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک هیچ وحدت نظری در انتخاب سرمربی تیم ملی امید ندارند.

کارشناس فوتبال معتقد است که وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک هیچ وحدت نظری در انتخاب سرمربی تیم ملی امید ندارند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم ملی امید با بیان اینکه در انتخاب سرمربی فقط داریم فرصت سوزی می‌کنیم، افزود: متاسفانه به نظر می رسد که وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک هیچ‌گونه اتفاق نظری در این امر ندارند. کمیته‌ی تایید صلاحیت مربیان خارجی هم یک کمیته خلق‌الساعه است که مشخص نیست چگونه و از کجا آمده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس باور نمی‌کرد که در انتخاب کرانچار چنین اتفاقی رخ دهد و صلاحیت او برای کار در تیم ملی امید مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار نگیرد، خاطر نشان کرد: به هر حال آنچه که مهم اصل این است که تکلیف سرمربی تیم ملی امید هر چه سریع تر مشخص شود و بیش از این زمان را ازدست ندهیم. زمان هم برای سرمربی مهم است و هم برای خود تیم؛ چرا که در حال حاضر تیم ملی امید هیچ ‌گونه اسکلتی ندارد.

ذوالفقارنسب بر لزوم تعیین خط مشی در انتخاب سرمربی از سوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد و گفت: نمی دانم چرا فدراسیون بر انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی امید اصرار دارد، اما چه سرمربی خارجی مد نظر باشد و چه گزینه داخلی، فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان باید در این امر با یک دیگر هماهنگی و همکاری مورد نظر را داشته باشند تا تکلیف تیم امید سریعا مشخص شود، تا توافق لازم میان این دو متولی، به علاوه کمیته ملی المپیک ایجاد نشود وضعیت خوبی نخواهیم داشت و زمان از دست می رود.

این کارشناس فوتبال درباره هم گروهی تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو با تیم‌های عربستان،‌ نپال، افغانستان و فلسطین اظهار کرد: اگر قرار باشد از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود کند، فکر می کنم در گروه خوبی قرار گرفته ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha