• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93091106805
  • خبرنگار : 71418

آرمان زنگنه: دفاع بد عامل باخت برابر دانشگاه آزاد بود

آرمان زنگنه: دفاع بد عامل باخت برابر دانشگاه آزاد بود

ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام با اشاره به عملکرد پراشتباه این تیم در داربی تهران گفت: در این مسابقه اشتباه‌های زیادی در دفاع داشتیم که به تیم ضربه زد.

ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام با اشاره به عملکرد پراشتباه این تیم در داربی تهران گفت: در این مسابقه اشتباه‌های زیادی در دفاع داشتیم که به تیم ضربه زد.

به گزارش ایسنا، آرمان زنگنه پس از شکست مهرام برابر دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه اشتباه‌های زیادی داشتیم و نتوانستیم همانند همیشه کار کنیم و باختیم. باید به دقت این مسابقه را آنالیز کنیم تا اشتباه‌هایمان را پیدا کنیم و از بین ببریم. به دانشگاه آزاد نیز تبریک می‌گویم که توانستند در شب بد ما خیلی خوب کار کردند و توانستند به پیروزی برسند. بالاخره باخت و برد جزو ورزش هستند و یک تیم برنده است و تیمی دیگر بازنده و ما باید از این باخت درس بگیریم و برای آینده از آن استفاده کنیم.

ملی‌پوش تیم مهرام در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم داوری چطور بود؟ تصریح کرد: درباره قضاوت داوران کمیته داوران و کارشناسان باید حرف بزنند. این مسابقه نیز فیزیکی و پر اتفاق بود و داوران سعی در کنترل آن داشتند. حالا چقدر موفق بودند کارشناسان باید نظر بدهند.

او در پاسخ به این سوال که نقطع ضعف امروز مهرام چه بود؟بیان کرد: ما در پرتاب‌های آزاد مشکل داشتیم و کار دفاعی‌مان نیز خوب نبود. می‌توانستیم تمرکزمان را بالا ببریم. انتظارهای کادرفنی را برآورده نکردیم و باختیم. امیدوارم بتوانیم اشتباه‌هایمان را به حداقل برسانیم و در ادامه جبران کنیم.

زنگنه که سابقه حضور در جام جهانی اسپانیا و بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد در پاسخ به این سوال که آیا توقع بالا از او فشار کارش یا استرس را بیشتر نمی‌کند؟ گفت: استرسی وجود ندارد و کل تیم مهرام همیشه به دنبال بردن هستیم. من همیشه سعی می‌کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم چرا که نگاهم به حضور در تیم ملی است. تمام تلاشم نیز موفقیت تیم باشگاهی و کسب شایستگی حضور در تیم ملی است.

او در پاسخ به این سوال که در این فصل بارها دیده شده که بازیکنان جوان احترام پیشکسوتان را حفظ نمی‌کنند و نظرش درباره این موضوع چیست؟ بیان کرد: پیشکوستان بسکتبال همیشه قابل احترام و ارزشمند هستند. باید احترام آنها حفظ شود. نظر من این است که برخی افراد حسود و غرض ورز با برخی صحبت‌ها درباره بازیکنان جوان سعی در تخریب آنها دارند و از نام پیشکسوتان استفاده می‌کنند. احترام باید دو طرفه باشد و بازیکنان جوان نیز باید سعی کنند احترام بزرگتر ها را داشته باشند.

زنگنه در پاسخ به این سوال که چرا در پایان مسابقه به بطری‌های آب لگد زد؟ گفت: هیچ بازیکنی از باختن خوشحال نیست. در مسابقه‌ای‌ که می‌توانستیم برنده باشیم باختیم و خیلی ناراحت بودم. امیدوارم جبران کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال مهرام در هفته هفتم 77 بر 70 برابر دانشگاه آزاد مغلوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha