• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93091106742
  • خبرنگار : 71518

درخشان: مقابل ذوب‌آهن مکانی دروازه‌بان ماست/ پرینت مکالماتم را رسانه‌ای می‌کنم

درخشان: مقابل ذوب‌آهن مکانی دروازه‌بان ماست/ پرینت مکالماتم را رسانه‌ای می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با توجه به اشتباهی که نیلسون انجام داد، سوشا مکانی در بازی با ذوب‌اهن دروازه‌بان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با توجه به اشتباهی که نیلسون انجام داد، سوشا مکانی در بازی با ذوب‌اهن دروازه‌بان خواهد بود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران، اظهار کرد: ما در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی داشتیم و نتایج خوبی را هم کسب کردیم. روز گذشته هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و همه می دانند که مستحق باخت نبودیم. تیم من فوتبال زیبایی بازی می‌کند و فرصت‌های گلزنی زیادی خلق می‌کند. ما در بازی مقابل نفت روی اشتباه‌های بچگانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. ان‌شاءالله تمرین کرده و در بازی‌های آینده این نقیصه را برطرف می‌کنیم تا بازیکنانمان کمتر اشتباه کنند.

درخشان درباره نیلسون هم گفت: دیدید که نیلسون اشتباه‌های بدی را انجام داد و باعث شکست تیم ما شد اما اشتباه در فوتبال صورت می‌گیرد. با توجه به اشتباهایی که نیلسون انجام داد، سوشا مکانی در این بازی دروازه‌بان ما خواهد بود.

درخشان در واکنش به پخش فایل صوتی‌اش از سوی نعیم سعداوی در برنامه «90» گفت: در روزهای آینده پرینت مکالمات را گرفته و به همه ثابت می‌کنم که من با بازیکن فولاد تماسی نگرفته‌ام. بعد از این که این موضوع را به فولادی‌ها به اثبات رساندم، پرینت تماس‌هایم را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی درباره جذب بازیکن جدید هم گفت: یکی، دو بازیکن جدید دیگر مدنظر داریم که به جمع مان اضافه کنیم اما فعلا نمی‌توانم نام آنها را مطرح کنم. اجازه دهید حضور آنها قطعی شود پس از آن نام آنها را می گویم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۹-۱۱ ۱۳:۵۰

قانون فقط براي پرسپوليس قانون است؟ همين يک ماه پيش بود که تراکتورسازي با اعتراض به شوراي استيناف فدراسيون، اجراي محروميت تماشاگرانش را به تاخير انداخت و بازي‌اش با استقلال را مقابل چشمان آنها برگزار کرد. حالا اما پرسپوليس با وجودي که محروميت يک جلسه‌اي تماشاگرانش را قابل تجديدنظر عنوان کرده‌اند، هيچ حقي براي اعتراض ندارد! اين را رييس کميته‌ انضباطي فدراسيون گفته تا متوجه‌مان کند که در اين #فوتبال، قانون تنها براي بعضي تيم‌ها قانون است و بقيه مي‌توانند به آن ريسمان ببندند و مشکلاتشان را حل کنند. در حکم کميته انضباطي خوانده بوديم که #پرسپوليس به انجام يک بازي خانگي بدون تماشاگر محروم شده اما اين راي قابليت تغيير را دارد. حال آنکه حرفي که اسماعيل حسن‌زاده زده، درست بر خلاف حکمي است که کميته تحت نظارتش اعلام کرده. او در آخرين مصاحبه‌اش در اين ‌باره گفته: «وقتي رايي ابلاغ مي‌شود قطعا قابل اجرا است. يعني حتي اگر باشگاه پرسپوليس به محروميت تماشاگران خود اعتراض هم بکند، بازي‌اش مقابل ذوب‌آهن بايد بدون تماشاگر برگزار شود!» اين درست همان تناقضي است که به تراکتورسازي يا هر تيم ديگري اجازه اعتراض و تعليق محروميت را مي‌دهد اما همين حق را از پرسپوليس مي‌گيرد. پرسپوليس هم البته اعتراض کرده اما اعتراضي که قرار نيست جدي گرفته شود.